تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804805435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش ملی بهره‌روی فضا و تجهیزات در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: همایش ملی بهره‌روی فضا و تجهیزات در اصفهان
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری همایش ملی بهره‌روی فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش این استان خبر داد و گفت: این همایش در روز‌های 25 و 26 اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.
محمدحسن قائدیها در نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: این همایش در روز‌های 25 و 26 اردیبهشت ماه جاری در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه این همایش بر اساس تفاهمنامه منعقد شده توسط وزارت آموزش و پرورش اجرا می‌شود، تصریح کرد: برای ارسال مقالات به این همایش برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است. وی با تاکید بر اینکه برای آغاز کار، شورای سیاست‌گذاری و سه کمیته تعریف شده است، اضافه کرد: این همایش به صورت کشوری در اصفهان برگزار می‌شود و شیوه‌نامه‌ای برای ارائه مقالات علمی و پژوهشی، چاپ مقالات برتر و آغاز کار تدوین شده و مقالات به این اداره کل ارسال می‌شود. قائدیها با بیان اینکه زمان ارسال مقالات تا 15 فروردین ماه سال آتی اعلام شده است، تاکید کرد: اعلام نتایج در هیئت داوران زیر‌مجموعه کمیته ملی همایش صورت می‌گیرد و نتیجه بررسی مقالات ارسال شده تا 30 اردیبهشت ماه سال آتی انجام می‌شود. وی به محور‌های همایش ملی بهره‌روی فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: استاندارد‌ها و بهره‌وری در محیط‌های آموزشی و پرورشی، شاداب‌سازی و بهره‌وری، فضای مناسب و ارتقای سطح بهره‌وری، تجهیزات، ملزومات و بهره‌وری و طراحی، ساخت، تجهیز مدارس و بهره‌وری از محور‌های این همایش است. مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: همچنین بومی‌سازی فضا، تجهیزات و بهره‌وری، محیط زیست، فضای آموزشی و بهره‌وری، فناوری‌های نوین بهره‌وری و سایر مقالات مرتبط با موضوع همایش از محور‌های دیگر این همایش محسوب می‌شود. وی با اشاره به اینکه تجمع معلمان در مقابل ادارات کل آموزش و پرورش در استان‌ها بوده است، ادامه داد: هدف از این تجمع تنها یک تقاضای صنفی از سوی معلمان بوده است. قائدیها با تاکید بر اینکه این افراد حقوق و مزایای خود را با حقوق و مزایای کارکنان و نیرو‌های فعال در سایر دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی مقایسه می‌کنند، تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان با توجه به این موضوع عنوان می‌کنند که حقوق و مزایای معلمان با توجه به نقش و وظایف آنها در سطح جامعه متناسب نیست و باید افزایش پیدا کند. وی با بیان اینکه معلمان باید از شیوه‌نامه‌های قانونی پیگیر خواسته‌های خود باشند، اضافه کرد: این موضوع اهمیت دارد که با چنین حرکت‌هایی کلاس‌های ما تعطیل نشود و فرهنگیان نیز به این موضوع واقف هستند. مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: با برگزاری جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان فرهنگیان پیگیر رفع این مشکلات هستیم. وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در حال اجرای سند تحول بنیادین است، افزود: در این سند یک پایه به دوره ابتدایی اضافه شده است و پیش‌زمینه‌های اجرای این طرح باید ایجاد می‌شد و سپس نسبت به اجرای این طرح اقدامات لازم صورت گرفت. قائدیها با بیان اینکه ما فرصت بازگشت به عقب را نداریم، گفت: ما تلاش کردیم که در این راستا از وجود نیرو‌های مازاد در سایر دوره‌ها در دوره ابتدایی استفاده شد و با انجام این اقدامات، مشکلات ما برای آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه سال آتی بسیار کمتر شده است.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن