تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819534516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با هدف معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها صورت می‌گیرد برگزاری جشنواره فرهنگى پارسیان در آستانه بهار


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با هدف معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌ها صورت می‌گیرد
برگزاری جشنواره فرهنگى پارسیان در آستانه بهار
جشنواره فرهنگی پارسیان هرمزگان در حالی برگزار می‌شود که این منطقه منحصربه‌فرد از هرمزگان در آستانه نو شدن طبیعت خود را برای پذیرایی از ایرانیان آماده می‌کند.

خبرگزاری فارس: برگزاری جشنواره فرهنگى پارسیان در آستانه بهار



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید جمشیدی دبیر برگزاری و هماهنگ‌کننده این رویداد فرهنگی هنری پیش از ظهر امروز در نشست اطلاع‌رسانی جشنواره فرهنگی پارسیان، با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این جشنواره معرفی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر اقصی‌ نقاط استان
به بخش غربی هرمزگان است، اظهار داشت: سعی شده است این جشنواره که نخستین تجربه در نوع خود در منطقه غربی هرمزگان محسوب می‌شود، از بخش‌های متعددی برخوردار باشد تا بر غنای آن افزوده و دارای تاثیرگذاری بیشتری باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخش‌ها و سرفصل‌های جشنواره فرهنگی هنری پارسیان، یادآور شد: اجراى تئاتر، اجراى موسیقى محلى توسط هنرمندان استان، نمایش فیلم‌هاى برگزیده فیلمسازان هرمزگانی، نمایشگاه عکس اعضاى انجمن عکاسان هرمزگان و نمایشگاه نقاشى از جمله بخش‌های اصلی این رویداد فرهنگی هنری در غرب استان است. به گفته جمشیدی که خود نیز از فعالان عرصه فرهنگ و هنر هرمزگان به شمار می‌رود، کارگاه‌هاى آموزشى بازیگرى تئاتر، مطالعات اجرا و عکاسى توسط اساتید برجسته استان ایستگاه نقاشى، اجرا و طراحی مجسمه‌هاى شنى و مسابقه بادباک‌ها نیز از جمله دیگر برنامه‌ها و بخش‌های جشنواره مذکور است.

وی با بیان اینکه این جشنواره از تاریخ 20 تا 22 ماه جاری و در آستانه فرا رسیدن سال جدید برگزار می‌شود، اضافه کرد: بخش اصلی این رویداد فرهنگی در مرکز شهر پارسیان و بخش دیگر آن در ساحل بندر تبن واقع در کوشکنار پارسیان که از سواحل منحصربه فرد و گردشگری استان به شمار می‌رود، برگزار می‌شود. دبیر برگزاری و هماهنگ کننده جشنواره فرهنگی هنری پارسیان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در این مقطع از سال می‌تواند از تاثیرات مطلوبی بر روی جامعه علاقه‌مند به فرهنگ و هنر در غرب استان برخوردار باشد، اظهار امیدواری کرد: مردم فرهنگ‌دوست منطقه غربی هرمزگان و شهرستان پارسیان از این جشنواره بازدید قابل توجهی داشته باشند.

جمشیدی اضافه کرد: در صورت حمایت‌ نهادهای مربوطه در پی آن هستیم که پس از تجربه اول در برگزاری این جشنواره، در سال‌های آینده با اخذ بازخوردها و کیفیت‌بخشی هر چه بیشتر، این رویداد را در همین مقطع از سال با گستردگی و حجم بیشتر و متنوع‌تر برگزار کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از تمامی کسانی که در برگزاری این جشنواره مساعدت لازم را داشته‌اند، افزود: گروه همیار میلکی، موسسه فرهنگی و هنری آرتافرین جنوب، هرمز تکثیر، موسسه طرح نو و انجمن راه و توسعه پارسیان از جمله حامیان و دست‌اندرکاران اصلی در برگزاری این رویداد فرهنگی هنری هستند.

شهرستان پارسیان که عموماً  در بخش غربی هرمزگان واقع شده است.

مناطقی همانند سواحل تبن از جمله مناطق مهم گردشگری و محافظت شده در هرمزگان و حتی جنوب کشور به شمار می‌رود. ساحل تبن با سیاست‌گذاری‌های اخیر مقامات استانی و شهرستانی توسعه خوبی پیرامون پذیرش گردشگر یافته است.

انتهای پیام/88001/ل30

93/12/19 - 11:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن