تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803711159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک ملي با شتاب روي ريل توسعه /کاهش 45 هزار ميليارد ريالي مطالبات معوق بانک ملي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۰ب.ظ)
همتي اعلام کرد: بانک ملي با شتاب روي ريل توسعه /کاهش 45 هزار ميليارد ريالي مطالبات معوق بانک ملي ايران نشست خبري دکتر عبدالناصر همتي مدير عامل بانک ملي ايران با اصحاب رسانه، در ادارات مرکزي اين بانک با حضور بالغ بر 200 خبرنگار حوزه بانک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، وي ضمن تقدير از تمامي اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رساني به تشريح برخي فعاليت‌هاي بانک ملي ايران طي سال جاري پرداخت.
دکتر همتي با اشاره به نقش پررنگ و کليدي دولت تدبير و اميد و سياست‌هاي صحيح آن در چرخه اقتصادي کشور اظهار داشت: اين سياست ها موجب شد تا بانک ملي ايران بيش از پيش در خدمت مردم به صورت واقعي روي ريل توسعه و پيشرفت قرار گيرد به همين دليل چشم‌انداز مثبتي از عملکرد بانک در سال آينده پيش‌بيني مي‌شود.
همتي از اراده قوي و جدي دولت و مسئولان ارشد بانک براي رفع مشکلات پيش‌ رو خبر داد و روند توسعه و عملکرد بانک ملي ايران در سال آتي را نسبت به سال 1393 بهتر ارزيابي کرد.
رئيس هيأت مديره بانک ملي ايران با اعلام رشد 20 درصدي سپرده‌هاي موثر و بهبود آن نسبت به رشد نقدينگي کشور بيان داشت: اقدامات اساسي در مورد پرونده هاي مطالباتي در جهت تعيين تکليف مطالبات معوق طي سال جاري انجام شده است.
وي از کاهش 45 هزار ميليارد ريالي مطالبات معوق طي 6 ماه گذشته خبر داد دکتر همتي در مورد بدهي گروه آريا ضمن تشکر ويژه از حمايت‌هاي جناب آقاي اژه‌اي و جناب آقاي تورک اظهار داشت: در اين خصوص مسئولان قوه قضائيه براي طي مراحل رد ديون گروه آريا که در مرحله اول منجر به واگذاري گروه ملي فولاد به بانک شد همکاري‌هاي خوبي را با بانک ملي ايران داشتند.
همتي از افزايش 2 برابري فروش املاک مازاد و تکميلي در سال 1393 خبر داد و گفت: در کنار تعيين تکليف معوقات بانک، اين موضوع کمک شاياني به بهبود صورت‌هاي مالي بانک ملي ايران نموده است.
وي اصلاح سيستم بانکداري الکترونيک در بانک و مجموعه اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات الکترونيک، انتقال وجوه، دستگاه‌هاي pos و…را از ديگر موفقيت‌هاي اين بانک در سال جاري عنوان کرد.

رئيس هيأت مديره بانک ملي ايران در مورد بنگاه‌داري بانک‌ها از اجراي سياست‌هاي دولت در اين خصوص خبر داد و گفت: در راستاي حمايت از اقشار آسيب‌پذير و سهامداران خرد در بازار بورس سعي کرده‌ايم با توجه به شرايط خاص بورس عرضه‌هاي سنگين و مداوم در بازار بورس، نداشته باشيم.
وي پيش‌بيني سود قابل کسب از محل شرکت‌هاي وابسته به بانک را نسبت به سال قبل، 2 برابر اعلام کرد و افزود: با اين روند مثبت، بانک ملي ايران مي‌تواند به عنوان بازوي دولت در تحقق و اهداف اقتصادي کلان کشور نقش‌آفريني بهتر و مطلوب‌تري داشته باشد.
پرداخت بالغ بر 300 هزار ميليارد ريال تسهيلات در بخش‌هاي مختلف، تامين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي، تعيين تکليف 410 بنگاه اقتصادي ناتمام که نيازمند کمک‌هاي مالي بانک بودند، مذاکره و تعيين تکليف تدريجي 280 واحد صنعتي تمليک شده با الويت جهت بازگرداندن واحدهاي توليدي به صاحبان اوليه آن و يا واگذاري به کننده‌ کار از ديگر اقدامات اين بانک در سال 1393 مي‌باشد که توسط دکتر همتي در جمع خبرنگاران تشريح شد.
دکتر همتي پرداخت 969 هزار و 823 فقره انواع تسهيلات قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر 18 هزار ميليارد ريال به اقشار آسيب‌پذير را در راستاي انجام رسالت اجتماعي بانک ملي ايران ارزيابي کرد و در ادامه از پرداخت 310 هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش 10 هزار ميليارد ريال نيز خبر داد و افزود: بانک ملي ايران طي سال 1393 به تنهايي حداقل يک سوم سيستم بانکي به زوج‌هاي جوان تسهيلات پرداخت کرده است.
مدير عامل بانک ملي ايران با اعلام اينکه در سال 1393، يک ميليون و 450 هزار فقره انواع تسهيلات توسط اين بانک پرداخت شده است و ابراز اميدواري کرد: اقدامات صورت گرفته رضايت اقشار مختلف مردم را جلب کرده باشد.
وي از پشتيباني جدي دولت و وزير محترم اقتصاد از بانک و پايداري مديران قدرداني کرد و افزود: مجموعه اين اقدامات جلوي زياده خواهي ها از بزرگترين بانک کشور را گرفت و موجب شد سپرده‌هاي مردم در جاي صحيح استفاده شود.
همتي با ابراز خرسندي از روند رو به رشد نرخ موثر تسهيلات از 9 درصد به 16 درصد گفت: از ابتداي سال جاري 20 درصد جذب نقدينگي داشته‌ايم که اين در بانک ملي ايران به مفهوم جذب حدود 160 هزار ميليارد ريال است.
وي همچنين از اقدامات مهم براي افزايش رفاه و تامين نيازهاي معيشتي شاغلين و بازنشستگان بانک خبر داد. در پايان اين نشست برخي از خبرنگارن حوزه اقتصادي با طرح پرسش‌هاي خود از مدير عامل بانک ملي ايران پاسخ گرفتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن