تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819861510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع نيازهاي اصلي جامعه راز ماندگاري سازمان هاي اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۲۷ق.ظ)
معاون وزير نفت تاکيد کرد: رفع نيازهاي اصلي جامعه راز ماندگاري سازمان هاي اقتصادي معاون وزير نفت و مدير عامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي با بيان اين که هدف هيچ بنگاه اقتصادي نبايد تنها کسب سود باشد، گفت: برآورده کردن نيازهاي اصلي جامعه آن هم به بهترين نحو ممکن، راز ماندگاري سازمان هاي اقتصادي است.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس شعري مقدم در پنجمين جشنواره جايزه تعالي در صنعت پتروشيمي اظهار کرد: امروزه بنگاه‌هاي اقتصادي کشورمان در مسير جهاني شدن و پيوستن به نظام تجارت جهاني با چالشهاي بي شماري روبرو هستند؛ زيرا حضور در بازارهاي جهاني و حتي در بازارهاي داخلي مستلزم رقابت با رقباي قدرتمند است.
شعري مقدم ادامه داد: به دليل گستردگي و پيچيدگي فرايندها و ساختارها تنها کساني مي‌توانند در اين صحنه رقابت به بقاي خود ادامه دهند که بتوانند نسبت به خواسته‌ها و انتظارهاي مشتريان و ذينفعان خود پاسخگو و در کنار آن گوشه چشمي هم به سودآوري و ثروت آفريني داشته باشند.
وي تصريح کرد: در اين زمينه مطالعات متعددي از نظر شناسايي عوامل کليدي موثر بر بهبود عملکرد سازمان ها صورت گرفته که جوايز ملي کيفيت و مدل هاي مختلف سازماني نظير دومينگ، بالدريچ از آن جمله است.
مدير عامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي افزود: مدل هاي تعالي سازماني ابزارهاي قوي هستند که براي سنجش ميزان استقرار اين عوامل در سازمان هاي مختلف به کار گرفته مي‌شوند، با به کارگيري اين مدل‌ها سازمان‌ها مي‌توانند از يک سو ميزان موفقيت خود را در اجراي برنامه‌‌هاي بهبود در مقاطع مختلف زماني مورد ارزيابي قرار دهند و از سوي ديگر عملکرد خود را با ساير سازمان‌ها؛ به ويژه با بهترين آنها مقايسه کنند.
شعري مقدم گفت: مدل هاي تعالي سازماني پاسخي است به اين سوال که سازمان برتر چگونه سازماني است چه اهدافي و مفاهيمي را دنبال مي‌کند و چه برتري‌هايي نسبت به رقباي خود دارند.
وي گفت: امروز از کشورهاي دنيا با تکيه بر اين مدل‌ها جوايزي را در سطح ملي و منطقه‌اي برقرار کرده‌اند که محرک سازمان‌هايشان در تعالي رشد و ثروت‌آفريني است، مدل‌هاي تعالي با محور قرار دادن کيفيت محصول (کالا يا خدمات) و مشارکت همه اعضاي سازمان مي‌توانند رضايت مشتري را جلب و منافع ذينفعان را فراهم کرده و در عين حال يادگيري فردي و سازماني را با تکيه بر خلافيت و نوع‌آوري تثيبت و ترويج کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن