تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولیویرا: پرسپولیس حریف آسانی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اولیویرا: پرسپولیس حریف آسانی نیست




سرمربی تیم تراکتورسازی می‌گوید تیمش آماده است که پرسپولیس را با شکست بدرقه کند.





خبرگزاری ایسنا: تونی اولیویرا در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت: تیمی که قرار است ما مقابل آن‌ها بازی کنیم ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. پرسپولیس از قدمت زیادی برخوردار است و می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت.

وی درباره شرایط تراکتور بعد از بازی با الاهلی گفت: بازیکنان ما آماده‌اند و برای این بازی تمرین‌های خوبی انجام داده‌ایم. ما مقابل تیمی بازی داریم که از تاریخچه خوبی برخوردار است.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت پرسپولیس نیز اظهار کرد: شاید پرسپولیس در جدول جایگاه خوبی نداشته باشد ولی این دلیل نمی‌شود که از کیفیت این تیم کاسته شود. پرسپولیس 4 بازی است که نباخته و در بازی‌های آسیایی خوب ظاهر شده است. ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت و برای عبور از سد این تیم آماده شده‌ایم.

اولیویرا درباره لیست 18 نفره خود در این بازی اظهار کرد: ما 15 بازیکن آماده برای این بازی داریم و می‌دانیم که فردا چطور می‌توانیم لیست 18 نفره‌مان را کامل کنیم. اگر کسی بتواند از نظر بازیکن به ما کمک کند، از او ممنون خواهیم شد ولی ما برای این بازی بهانه‌ای نمی‌آوریم چون هواداران خوبی داریم و می‌دانیم که آنها تا آخرین لحظه از ما حمایت می‌کنند. شاید هم ما تا آخرین لحظه با 11 بازیکن در میدان حاضر شویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره بازیکن برزیلی تیمش ادامه داد: بازیکن برزیلی ما تنها سه جلسه تمرین کرده است ولی کارت بازی او دیروز صادر شده و می‌تواند ما را در این بازی همراهی کند. او یک مشکل بزرگ دارد که امیدوارم باشگاه مشکلش را حل کند تا بتوانیم در بازی فردا او را روی نیمکت داشته باشیم.

وی در مورد اینکه مشکل بازیکن برزیلی چه چیزی است، افزود: من مدیر برنامه‌های او نیستم و اطلاعی از مشکلش ندارم. امیدوارم مشکلش حل شده باشد؛ اگر مشکلش هم حل شود، او در ترکیب ثابت تیم ما نیست و روی نیمکت خواهد نشست.

اولیویرا در رابطه با غیبت بازیکنانش در این فصل گفت: این فصل ما با بازیکنانی مثل کیانی و شیروند در بازی‌ها حاضر شدیم و امیدوارم مشکل ما حل شود.







تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن