تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل آلودگي هوا با کاشت ماهانه 2500 درخت در مرکز تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۴ب.ظ)
کنترل آلودگي هوا با کاشت ماهانه 2500 درخت در مرکز تهران اداره فضاي سبز شهرداري منطقه 6 طي ماه هاي گذشته به منظور کاهش آلودگي هوا در محلات مرکزي تهران و بهسازي فضاي سبز 2500 اصله درخت کاشت.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد رضا خاتمي، رئيس اداره فضاي سبز منطقه 6 بابيان اين خبر گفت: اداره فضاي سبز معاونت امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه باهدف کنترل و کاهش آلودگي هوا، به‌طور متوسط کاشت ماهانه 2500 اصله درخت را در دستور کار خود قرار داده است.
وي در ادامه با اشاره به گسترش و بهسازي فضاي سبز در سطح منطقه افزود: اين اقدامات باهدف گسترش فضاي سبز و ارتقا آراستگي و زيبايي منظر شهري و خدمت‌رساني مناسب به شهروندان در راستاي کاهش آلودگي هوا انجام مي‌شود.
طي ماه گذشته اقدامات صورت گرفته در اين خصوص شامل کاشت 2438 اصله درخت و 23 هزار 854 بوته درختچه، 6170 مترمربع چمن‌کاري و 6195 مترمربع نشاکاري است.
به گفته خاتمي در طرح استقبال از بهار اداره فضاي سبز اقدام به کاشت نهال رايگان در منازل شهروندان ساکن در محدوده منطقه 6 و معابر مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن