تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798689814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری: 10هزار اصله نهال در روز درخت‌کاری کاشته می‌شود/ توزیع 500هزار نهال رایگان در بین تهرانی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری:
10هزار اصله نهال در روز درخت‌کاری کاشته می‌شود/ توزیع 500هزار نهال رایگان در بین تهرانی‌ها
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: با موافقت دبیر ستاد فضای سبز استان تهران دو نهالستان در شهرستان‌های ملارد و دماوند با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال در دست اجرا است.

خبرگزاری فارس: 10هزار اصله نهال در روز درخت‌کاری کاشته می‌شود/ توزیع 500هزار نهال رایگان در بین تهرانی‌ها



به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس غلام‌عباس عبدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو نهالستان در شهرستان‌های ملارد و دماوند با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در دست اجراست، گفت:  این دو نهالستان به منظور تامین درختان مورد نیاز استان تهران در حال احداث است. وی با بیان اینکه  پیش بینی می‌شود در سال آینده این دو نهالستان مورد بهره برداری قرار گیرد، افزود: با احداث این دو نهالستان می توانیم در سال آینده بخشی از درختان مورد نیاز خود را در هفته منابع طبیعی از این دو نهالستان تامین کنیم.
عبدی نژاد تصریح کرد: هفته منابع طبیعی از روز 15 ماه جاری همزمان با روز درخت‌کاری آغاز و تا روز 21 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این هفته برنامه های مختلفی در عرصه های منابع طبیعی استان تهران اجرایی می شود که مهمترین بخش این برنامه ها کاشت حدود 700 هزار اصله نهال در سطح اراضی استان تهران است.
عبدی نژاد گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در راستای گسترش فرهنگ درخت‌کاری و آشتی مردم با طبیعت 500 هزار اصله نهال را در این هفته در اختیار شهروندان استان تهران قرار می‌دهد.
وی افزود: این اصله نهال ها شامل 20 گونه زینتی، مثمر و غیر مثمر است که در هفته منابع طبیعی در اختیار اقشار مختلف مردم، سازمان های مردم نهاد و ادارات و ارگان هایی از جمله آموزش و پرورش ، سپاه پاسداران ، دهیاری ها ، مناطق نظامی ، اوقاف ، بنیاد شهید و اقلیت های دینی قرار خواهد گرفت.
عبدی نژاد خاطرنشان کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، سازمان جنگل ها و مراتع کشور و شهرداری های 22 گانه شهر تهران مکان های توزیع این درختان است.
وی از تشکیل ستاد فضای سبز استان تهران به ریاست استانداری تهران خبر داد و گفت: در سال 1392 این ستاد در راستای گسترش فضای سبز استان تهران شکل گرفت که این ستاد در هفته منابع طبیعی 200 هزار اصله نهال را در اختیار شهرداری های شهرهای تابعه شهرستان های استان تهران قرار می دهد.

* 10 هزار اصله نهال در روز درختکاری کاشته می شود
مدیرکل منابع طبیعی استان تهران به برنامه ویژه روز درختکاری پرداخت و افزود: در روز 15 اسفند نزدیک به دو هزار نفر در عرصه های منابع طبیعی حضور می یابند تا حدود ده هزار درخت در این روز قرص کنند.
وی اضافه کرد: 250 نفر از علما و طلاب استان تهران، دانش آموزان و دانشجویان و سایر اقشار مردم در عرصه های منابع طبیعی سوهانک حضور پیدا می کنند.
دبیر ستاد فضای سبز استان تهران با اشاره به توجه به امر آموزش در نحوه کاشت درختان افزود: در این هفته کارشناسان منابع طبیعی و عرصه های منابع طبیعی حضور پیدا می کنند و در زمینه نحوه کاشت و داشت و حتی آبیاری درختان آموزش هایی به شهروندان ارایه می کنند.
عبدی نژاد در ادامه با بیان اینکه اداره کل منابع طبیعی هیچ گونه محدودیتی در تامین درختان ندارد افزود: هیچ محدودیتی در واگذاری درختان در بین شهروندان وجود دارد اما با توجه به هزینه های سنگین تامین نهال از شهروندان تقاضامندیم بر اساس ظرفیت و شرایط آب و هوایی مکان کاشت درخت از ما درخت مطالبه کنند. انتهای پیام/م

93/12/13 - 17:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن