تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805470420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل يک هزار شرکت دانش بنيان در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۲۲ب.ظ)
استاندار گيلان خبر داد: تشکيل يک هزار شرکت دانش بنيان در گيلان استاندار گيلان در نشست با معاون علمي و فناوري رييس جمهوري در تهران از برنامه ريزي براي ايجاد يک هزار شرکت دانش بنيان در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج و نقل از روابط عمومي استانداري گيلان، محمدعلي نجفي در اين نشست با اشاره به فراهم کردن زير ساخت هاي لازم و استعدادهاي خوب موجود در استان در زمينه شرکت هاي دانش بنيان افزود: هم اکنون 200 شرکت مستقر در پارک علم و فناوري در حال دريافت مجوز براي تأسيس شرکت هاي دانش بنيان هستند که از اين تعداد 20 شرکت دانش بنيان از استان در جشنواره علم تا عمل در تهران شرکت کردند و موفق به کسب جوايز ملي شدند.
وي با اشاره به وجود مراکز رشد اقماري در شهرهاي رودسر، آستانه اشرفيه، رودبار، انزلي و آستارا و همچنين 30 کانون خلاقيت در دانشگاه ها و مراکز تحقيقاتي و مراکز رشد تخصصي گردشگري و کشاورزي استان گفت: با همکاري و پشتيباني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و فعال شدن ظرفيت هاي موجود برنامه ايجاد هزار شرکت دانش بنيان در گيلان در حال اجرا است.
استاندار گيلان ايجاد مجتمع پارک علم و فناوري گيلان در رشت را به منظور افزايش تعداد اين شرکت ها با هدف ايجاد اشتغالزايي و توليد ثروت براي استان ضروري دانست و افزود: از معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري مي خواهيم تا به رفع موانع در اختيار قرار دادن مجتمع انبارها و ادارات دخانيات در رشت جهت ايجاد اين مجتمع کمک کند.
وي همچنين خواستار ايجاد نمايندگي مستقل صندوق نوآوري و شکوفايي در گيلان شد و گفت: تأسيس اين نمايندگي در گيلان موجب حمايت هر چه بيشتر از شرکت هاي دانش بنيان مي شود.
نجفي به ظرفيت هاي کم نظير گيلان در ارتباط با کشورهاي آسياي ميانه، حاشيه درياي خزر و قفقاز اشاره و پيشنهاد کرد: با همکاري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري بازار فناوري براي صادرات در آستارا ايجاد شود.
نجفي همچنين خواستار حمايت از تأسيس شرکت هاي دانش بنيان در بخش گردشگري و کشاورزي شد و گفت: ايده ها و اقدامات اين شرکت ها ضمن توليد ثروت مي تواند راهگشاي بسياري از مشکلات استان باشد.
معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري نيز در اين نشست با اشاره به کاهش سه درصدي سود تسهيلات صندوق نوآوري و شکوفايي گفت: سود تسهيلات خطوط اعتباري براي تجاري سازي ايده ها از 17 به 14 و تسهيلات مشارکتي از 14 به 11 درصد کاهش يافته است.
سورنا ستاري با اشاره به تصويب پرداخت تسهيلات به 270 شرکت دانش بنيان گفت: تاکنون 110 ميليارد تومان تسهيلات به شرکت هاي دانش بنيان کشور پرداخت شده است.
وي با بيان اينکه سال آينده سرمايه اين صندوق هزار و 700 ميليارد تومان است، گفت: اين صندوق بهترين فرصت براي شکوفايي اقتصاد دانش بنيان در کشور است؛ چرا که صاحبان ايده در اين صندوق براي دريافت تسهيلات با موانع موجود در بانک ها مواجه نمي شوند.
وي همچنين از حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري از تأسيس شرکت هاي دانش بنيان در بخش گردشگري، شيلات و کشاورزي در گيلان خبر داد و گفت: يکي از وظايف شرکت هاي دانش بنيان بهبود زندگي مردم است که در قالب نوآوري و استفاده از تکنولوي هاي نوين شکل مي گيرد.
پارک علم و فناوري گيلان از سال 81 تاسيس شده و در زمان حاضر داراي سه مرکز رشد و چهار مرکز رشد اقماري است.
دبيرخانه دايمي شبکه پارک هاي علم و فناوري کشورهاي اسلامي و دبيرخانه فن بازار جمهوري اسلامي ايران در پارک علم و فناوري گيلان مستقر است.
پارک علم و فناوري گيلان کارگزار منطقه اي تشخيص صلاحيت شرکت ها و موسسات دانش بنيان و درگاه صادرات کالا و خدمات دانش بنيان به کشورهاي همسود (CIS) است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن