تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819898321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد مستلزم رعايت حقوق مصرف کنندگان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۴۶ب.ظ)
حاتمي در همايش روز ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان: توليد مستلزم رعايت حقوق مصرف کنندگان است معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري کرمانشاه گفت: مردم بايد به اقتصاد بخش خصوصي توجه ويژه داشته باشند و خوشبختانه استراتژي حمايت از بخش خصوصي هم از اولويت هاي دولت تدبير و اميد است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ حاتمي در همايش روز ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان که با حضور قائم مقام سازمان حمايت از حقوق مصرف کنندگان و توليدکنندگان و همچنين فعالان اقتصادي استان در محل سالن همايش تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد طي سخناني افزود: خوشبختانه با روي کار آمدن دولت يازدهم تحرک و پويايي خاصي در حوزه اقتصاد کشور ايجاد شده است که اگر اين موضوع به باور عمومي مردم تبديل گردد که اقتصاد کشور مستلزم حذف مداخلات غيرهوشمندانه است و بخش خصوصي نيز توانايي رقابت در بازار اقتصادي را دارا باشد، قطعا توسعه فراگيري در همه زمينه ها در کشور ايجاد مي شود.
وي ادامه داد: رويکرد و محور کار دولت يازدهم عقلانيت است و از پرتو همين عقلانيت فصل تازه اي در روابط با ساير کشورهاي جهان در عرصه بين الملل ايجاد شده که قطعا مردم کشور ديگر شاهد بحران هاي بين المللي که تاثير بزرگي در توسعه نيافتگي اقتصا کشور دارد، نخواهند بود.
معاون استاندار يادآور شد: مزيت شناسي و کيفيت محصولات صادراتي به دنيا بايستي مورد توجه فعالان اقتصادي قرار گيرد و توليد محصولات در بازار مستلزم رعايت حقوق مصرف کنندگان است که اگر مورد توجه قرار نگيرد توانايي رقابت را پيدا نمي کنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مديران استاني گفت: خوشبختانه مديريت استان کرمانشاه در راستايي هم افزايي توسعه استان از هيچ گونه اقدامي فروگذار نيست و از مديران مي خواهيم که درراستاي اصلاح فرايندها و تحول در نظام اداري تحت مديريت خود با اهتمام بيشتري ورود پيدا بکنند چون که نظام اداري استان نيازمند تحول جدي در بخش هاي مختلف است.
گفتني است در اين همايش از چندين واحد توليدي و صنعتي بزرگ استان با اهداء لوح تجليل به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن