تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819378278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض معلمان براي خواسته هايشان منطقي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶ق.ظ)
سخنگوي کميسيون آموزش مجلس: اعتراض معلمان براي خواسته هايشان منطقي است عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به تحصن فرهنگيان اظهار کرد: خواسته معلمان براي رسيدن به معيشتي مناسب و ميزان سازي حقوق دريافتي نسبت به ديگر ارگان ها منطقي است.
قاسم جعفري عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو خبرنگار موج، پيرامون اعتراض معلمان و تحصن آنان در شهرهاي مختلف گفت: خواسته هاي فرهنگيان و قشر زحمت کش کشور براي وضعيت معيشتي و بالا بودن دستمزد ساير ارگان ها نسبت به آنان منطقي است و بايد به خواسته آنان سريع تر از گذشته رسيدگي کرد.
سخنگو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس افزود: از تلاش جمعي از نمايندگان براي ارايه طرح دوفوريتي با عنوان نظام رتبه‌بندي معلمان خبر داد و افزود: در ۱۸ خرداد سال ۹۳ طرح نظام رتبه‌بندي معلمان با يک فوريت تقديم مجلس شد اما متاسفانه نماينده دولت با آن مخالفت و استدلال کرد که دولت به دنبال ارايه لايحه‌اي در اين خصوص به مجلس است.
اين نماينده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از اينکه با گذشت چندماه هنوز لايجه رتبه‌بندي معلمان تقديم مجلس نشده است، تصريح کرد: حال در کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس تصميم بر آن شد تا باري ديگر طرح دو فوريتي نظام رتبه‌بندي معلمان را تقديم مجلس شود لذا به نظر مي‌رسد با توجه به زمان رسيدگي لايحه بودجه در صحن، زمان بررسي آن به سال جديد موکول شود.
جعفري در ارتباط با استيضاح وزير آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نماينده هايي که تلاش براي جمع آوري امضا درباره استيضاح داشتند همچنان به کر خو ادامه مي دهند.
نماينده مردم بجنورد در خصوص پيش ثبت نام زودهنگام مدارس غير دولتي به خبرنگار موج گفت: اين پيش ثبت نام‌ها جنبه تبليغي دارد و مدارس غير دولتي حق دريافت هيچ گونه وجهي را تا زماني که آموزش و پرورش به طور رسمي زمان ثبت نام را اعلام کند، ‌ندارند.
وي در ادامه تاکيد کرد: با توجه به اينکه بيش از ۳ماه تا پايان سال تحصيلي ۹۳-۹۴ باقي مانده و از سوي ديگر اين پيش ثبت نام مي‌تواند آثار سو رواني را براي دانش آموزان و اولياي آنها داشته باشد،بنابر اين لزوم توقف اينگونه تبليغات احساس مي شود.
جعفري تصريح کرد: وزارتخانه قول داده که به مسئولين مدارس غير دولتي در اين زمينه تذکراتي دهد و بخشنامه‌اي نيز به مدارس در آينده ارسال کند اما به طور قطع ايجاد فضاي رقابت وتبليغات ميان مدارس غير دولتي براي جذب دانش آموزان مي‌تواند آثار غير آموزشي و تربيتي به همراه داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن