تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور کليه دستگاه ها در پيشگيري از سرقت ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۳۸ق.ظ)
حضور کليه دستگاه ها در پيشگيري از سرقت ضروري است معاون امنيتي انتظامي استانداري تهران و فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران بر حضور کليه دستگاه ها در امر پيشگيري از سرقت تاکيد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، براتلو ضمن حضور در قرارگاه سرقت فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران که با حضور سردار اصلاني فرمانده انتظامي غرب، سميعي مديرکل سياسي استانداري و پليس‌هاي تخصصي و معاونت‌هاي اجرايي و فرماندهان شهرستان‌ها برگزار شد، گفت: مردم ما آنجا که پاي اسلام و انقلاب پيش آيد بدون توجه به حواشي به صحنه مي‌آيند و واقعاً هم استحقاق چنين خدماتي که امروز مي‌بينيم در فرماندهي غرب استان تهران انجام‌شده است را دارند.
براتلو با تأکيد بر اينکه فرماندهي ويژه غرب استان تهران با اعمال مديريت جهادي توفيقات ارزشمندي را کسب کرده است افزود: همه دستگاه‌ها بايد در اموري که منجر به حفظ احساس امنيت در جامعه مي‌شود به ميدان بيايند؛ من نيز به‌عنوان معاون امنيتي و انتظامي استانداري تهران تمامي تلاش خود را دراين‌باره انجام خواهم داد.
در ادامه نيز سردار اصلاني فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران ضمن دسته‌بندي و احصاي اقدامات انتظامي و زمينه‌هاي بالقوه اي که مي‌تواند تهديدي براي تضعيف احساس امنيت مردم به‌حساب آيد را بيان و اظهار کرد: اين فرماندهي با انجام کار کارشناسي توسط اساتيد مجرب و مرتبط 27 راهکار علمي و عملي براي پيشگيري از بزه‌ها ازجمله سرقت ارائه نموده که اجراي همه آن‌ها مستلزم انجام وظايف محوله و مرتبط همه دستگاه‌ها و نهادهاي مربوطه است.
اصلاني افزود: توجه به زمان و مکان و نحوه ارتکاب جرم سرقت و تأثيرات متقابل جامعه، خانواده، دوستان و محيط در تشکيل شخصيت بزهکار و نيز بي‌تفاوتي و سهل‌انگاري مالباختگان در حفظ و حراست از اموال خود و ضرورت به ميدان آمدن همه دستگاه‌هايي که به نحوي در پيشگيري از سرقت و ساير بزهکاري‌ها دخالت دارند امري ضروري و اجتناب‌ناپذير است.
وي ادامه داد: مثلاً وزارت مسکن در طراحي احداث شهرک‌ها در لحاظ نمودن مسائل امنيتي و انتظامي در زمان صدور پروانه و پايان کار و شهرداري‌ها در اختصاص جريمه‌هاي فقدان پارکينگ در کميسيون‌هاي ماده 100 براي احداث پارکينگ‌هاي طبقاتي، مجامع امور صنفي و خصوصي، فروشگاه‌هاي لوازم‌خانگي، اتحاديه‌ها و صافکاري‌ها در شناخت و انجام وظايف مرتبط و ثبت‌اسناد در پيشگيري از وقوع بزه جعل و کلاهبرداري، قوه قضائيه در پيشگيري از ضعف برخورد قضات و رفع خلأ قانون، وزارت نفت در تجهيز پمپ‌بنزين‌ها به دوربين پلاک خوان، اداره برق در ايجاد روشنايي، کارخانه‌ها سازنده خودرو در تجهيز خودروهاي توليدي خود به تجهيزات ايمني، شهرداري‌ها به پيشگيري از ساخت‌وساز غيرمجاز و .... که اگر همه دستگاه‌ها وظايف خود را انجام دهند پيشگيري بسيار محسوسي در وقوع بزه‌ها ازجمله سرقت انجام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن