تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819580031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام دهمين جشنواره امتنان از کارآفرينان برتر در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۴۷ب.ظ)
آغاز ثبت نام دهمين جشنواره امتنان از کارآفرينان برتر در لرستان مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي لرستان از آغاز ثبت نام متقاضيان در دهمين جشنواره امتنان از کارآفرينان برتر استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، "علي آشتاب" با اشاره به آغاز ثبت نام در اين جشنواره گفت: کارآفرينان استان مي‌توانند با مراجعه به سايت اينترنتي اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعي استان lorestan.mcls.gov.ir و يا آدرس اينترنتي www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مستندات کارآفريني خود اقدام نمايند.
وي با اشاره به اينکه ثبت نام کارآفرينان از طريق سامانه اينترنتي انجام مي‌شود، اظهار کرد: فعالان اقتصادي در سه بخش صنعت، کشاورزي و خدمات که داراي سابقه کارآفريني هستند مي‌توانند تا 94/01/27 از طريق سامانه اينترنتي فوق ثبت‌نام کنند.
مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان لرستان با بيان اينکه دهمين جشنواره کارآفرينان برتر استان نيمه اول سال 94 برگزار مي‌شود، تصريح کرد: اين جشنواره در دو سطح استاني و ملي برگزار مي‌شود.
آشتاب در ادامه بيان داشت: اين جشنواره در راستاي تکريم و تقدير از کارآفرينان، ترويج خلاقيت و نوآوري و توسعه فرهنگ کارآفريني، ايجاد فضاي تعامل و همکاري ميان فعالان عرصه‌هاي اقتصادي صنعت، خدمات و کشاورزي، فراهم‌سازي مقدمات توسعه فرهنگ کارآفريني سازماني و استمرار بخشيدن به مشارکت بخش‌هاي دولتي، خصوصي و تعاوني در توسعه کارآفريني و تقدير از منتخبين برتر برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينکه کارآفرينان با نوآوري ها و دستاوردهاي عظيم خود همچون گذشته گام هاي مؤثرتري را در راستاي حمايت از کار و کارآفريني خواهند برداشت، گفت: اين جشنواره در نظر دارد تا از زحمات کارآفرينان استان که در چرخه توسعه اقتصادي تلاش کردند، قدرداني نمايد.
بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي نوآوري، آينده‌نگري، اقدام به منظور کاهش نياز به واردات، اقدام براي صرفه‌جويي ارزي و ريالي، کاهش وابستگي به کشورهاي ديگر، دريافت نشان در خصوص برند، اشتغالزايي، مجموع استانداردهاي کيفيت و... ملاک انتخاب کارآفرينان برتر است.
آشتاب يادآور شد: کارآفرينان استان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با واحد کارآفريني اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان لرستان به شماره تلفن هاي 33238228و 33238227تماس حاصل نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن