تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804606268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به دنبال دست‌يابي به تورم ماهانه صفر درصد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۴۰ق.ظ)
نهاونديان تأكيد كرد: دولت به دنبال دست‌يابي به تورم ماهانه صفر درصد است سرپرست دفتر نهاد رياست جمهوري گفت: پشتوانه مذاکره کنندگان ايراني در ۱+۵، دستيابي دولت به تورم ماهانه صفر درصد و افزايش ۲۵ درصدي صادرات غير نفتي و افزايش ۲ ميليون تني توليد گندم در سال جاري است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، محمد نهاونديان در جلسه توسعه و سرمايه‌گذاران که با حضور محمد شريعتمداري معاون اجرايي رياست جمهوري، محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت معدن و تجارت و محمود حجتي وزير جهاد کشاورزي و تعدادي از فعالان اقتصادي، مديران بانک‌ها و تجار قمي مقيم خارج از کشور برگزار شد، گفت: نقطه عطف و اميد سفرهاي استاني برگزاري جلسه و هم انديشي با فعالان اقتصادي براي رشد و توسعه هر استان است و دولت از برگزاري اين جلسات استقبال مي‌کند.
وي با تأکيد بر اينکه نظر رئيس‌جمهر اين است که مردم چشمه جوشان کارآفريني و رشد اقتصادي هستند، اظهار داشت: آباداني هر کشوري در دست فعالان اقتصادي است.
رئيس دفتر رئيس جمهور با بيان اينکه يک کارآفرين موفق از ميانه مشکلات، راه حل توفيق در توليد را پيدا مي‌کند، گفت: هر آسيب شناسي و طرح مشکل بايد به پيشنهاد و راه حل مناسب منجر شود.
وي با عنوان اين مطلب که قم ابعاد جهاني دارد، اظهار داشت: بايد مسئولان استاني با دقت و عمق ماحصل اين جلسه را به خروجي مطمئن برسانند.
نهاونديان با انتقاد از عدم ارتباط مناسب ميان مسئولان استان قم با فعالان اقتصادي، گفت: چرا بايد در اين جلسه به جاي بررسي برنامه‌ها و استراتژي‌‌هاي اقتصادي فقط شاهد بيان مشکلات و گلايه ها باشيم.
وي با تأکيد بر اينکه بايد در حوزه اقتصاد کشور يک انقلاب اساسي صورت بگيرد، گفت: بايد از اتکا به اقتصاد نفتي نجات پيدا کرد و فعاليت‌ها به سمت ايجاد ارزش افزوده و نوآوري منجر شود.
سرپرست دفتر نهاد رياست جمهوري با طرح اين مطلب که بايد در اقتصاد نگاه نو داشت، گفت: دولت يازدهم در تلاش است اقتصاد به دامن مردم برگردد و وظيفه دولت تنها سياست گذاري و نظارت صحيح باشد.
وي به فعاليت‌هاي صورت گرفته در ۱۸ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: تمام تلاش دولت براين بوده اتکاي بودجه به نفت سير نزولي پيدا کند و در لايجه بودجه سال ۹۴ اتکا به نفت به کمترين رقم در ۳۵ سال گذشته رسيده است.
اقتصاد متکي به مردم پشتوانه مذاکره کنندگان هسته‌اي است
وي با ارائه تعريفي از اقتصاد مقاومتي تشريح کرد: اقتصاد مقاومتي يعني به دنيا نشان دهيم با وجود فشارها و تحريم‌ها مي‌توانيم با اتکا به مردم اقتصاد خود را مقاوم نگه داريم.
رئيس دفتر رئيس جمهور به ضرورت انجام ديپلماسي فعال براي بازارگشايي و رفع تحريم‌هاي اقتصادي تأکيد کرد و گفت: پشتوانه مذاکره کنندگان ايراني در ۱+۵ دستيابي دولت به تورم ماهانه صفر درصد و افزايش ۲۵ درصدي صادرات غير نفتي و افزايش ۲ ميليون تني توليد گندم در سال جاري است.
وي با اعلام اينکه نرخ رشد خودروسازي به ۶۸ درصد در سال جاري رسيده است گفت: با پويايي اقتصادي به دنيا نشان مي دهيم که تحريمها در کشور کم اثر شده است و ابتکار عمل سياست خارجي در دست دولت و مردم است.
نهاونديان از وجود بروکراسي و موانع مختلف در رشد و توسعه اقتصادي انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در سال‌هاي گذشته به دليل ايجاد تلاطم و نابساماني در جريان اقتصادي کشور به ويژه در سيستم بانکي سود و نرخ بانکي به حد تعادل و استاندارد خود بر نگشته است.
وي با تأکيد بر اينکه دولت نمي‌تواند پشت درهاي بسته براي اقتصاد کشور تصميم بگيرد، گفت: بايد بخش خصوصي و مردم دولت را در ساماندهي اقتصادي کمک کنند.
رئيس دفتر رئيس جمهور بر استفاده درست از منابع اقتصادي تأکيد کرد و گفت: اگر منابع مالي عظيمي که از حامل‌هاي انرژي به دست آمد درست مديريت و مصرف مي‌شد وضعيت اقتصادي شرايط بسيار بهتري پيدا مي‌کرد.
وي از سرمايه گذاري ۴۸۰۰ ميليارد توماني دولت در بخش درمان و سلامت خبر داد و گفت: سرمايه گذاري در اين بخش اکنون به يک افتخار ملي براي دولت و ملت تبديل شده است.
نهاونديان به هزينه ۴۲ هزار ميليارد توماني در بخش يارانه نقدي اشاره کرد و بيان داشت: اگر ميان مسئولان استاني و بخش خصوصي هر استان ارتباط درستي برقرار شده و آسيب ها و نيازها بررسي شود در جلسات کلان راهکارها و استراتژي هاي حل مشکلات مطرح خواهد شد.
قم شهري مهم و استراتژيک براي دولت است
وي با تأکيد بر اينکه بسياري از اعضاي دولت فقط به نيت حل مشکلات کشور پذيرش مسئوليت کرده اند، گفت: ما مدعي هستيم در دولت يازدهم با مشکلات و نيازهاي اساسي فعالان اقتصادي غريبه نيستيم و حرف دولت و ملت يکي است.
سرپرست دفتر نهاد رياست جمهوري با بيان اينکه شهر قم در سطح ملي و فراملي فرصت‌هاي ممتازي دارد، گفت: قم بايد در اقتصاد فرهنگ و اقتصاد دانش بنيان و ترانزيت به رشد و توسعه شاياني برسد.
وي با تأکيد بر اينکه دولت در توسعه و آباداني قم جدي است، گفت: وقتي اولين پروژه ريل قطار سريع السير کشور در قم ساخته مي‌شود معلوم است که قم شهر بسيار مهم و استراتژيکي است.
انتقاد از نبود يک برنامه مدون در عرصه گردشگري قم
نهاونديان از نبود يک برنامه مدون در عرصه گردشگري استان انتقاد کرد و گفت: تمام پروژه‌هاي گردشگري قم درسال ۹۴ و ۹۵ به اتمام مي‌رسد.
وي از ظرفيت ممتاز قم در نيروي انساني فرهيخته ابراز خرسندي کرد و گفت: نبايد کسي به اشتباه فکر کند که حوزويان و دانشگاهيان جزو اقشار هزينه بر و مصرفي هستند بلکه آنها مي‌توانند استراتژي‌هاي حياتي استان را طراحي و برنامه ريزي کنند.
رئيس دفتر رئيس جمهور با بيان اينکه اقتصاد کشور سال‌ها با نگاه‌هاي نادرست ترسيم شده است، اظهار داشت: دولت يازدهم با برگزاري کميته‌هاي تخصصي در طراحي و ايجاد مقررات کسب و کار مطلوب فعاليت‌هاي جدي آغاز کرده است.
وي بر استفاده صحيح و به موقع از فرصت‌هاي ايجاد شده توسط دولت تأکيد کرد و گفت: فعالان اقتصادي بايد از فرصت‌هاي پيش آمده بهترين استفاده را برده و بخش توليد را تقويت کنند.
گفتني است؛ در اين نشست ۱۰ نفر از فعالان تأثيرگذار اقتصادي استان قم در زمينه‌هاي صنعتي، گردشگري، کشاورزي و تجاري ضمن بيان ديدگاه‌هاي خود برخي مشکلات و نيازهاي اقتصاد استان را مطرح کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن