تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820242928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را با جدیت دنبال می‌کنند‌/در این فضا راه شهدا‌ را ادامه دهیم‌


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دشمنان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را با جدیت دنبال می‌کنند‌/در این فضا راه شهدا‌ را ادامه دهیم‌
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمنان ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را با جدیت دنبال می‌کند‌، گفت: در این فضا باید راه شهدا‌ را ادامه دهیم‌.
به گزارش نامه نیوز به نقل از سپاه‌نیوز‌، اولین یادواره 254 شهید شهرستان هامون با هدف احیای فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهداء و خانواده‌های این بزرگمردان حماسه‌آفرین و آشنایی بیشتر نسل جوان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنها با حضور خانواده معظم شهداء، ایثارگران، مسئولان شهرستانی و بسیجیان در سپاه شهرستان هامون بر‌گزار شد.

‌علی ثمره‌حسینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج هامون هدف از برگزاری این همایش را گام برداشتن در مسیر نورانی شهداء، احیای فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به آیندگان برشمرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: شهداء انقلاب اسلامی خون و جانشان را تقدیم نظام کردن تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسالت امروزی که شهداء بر گردن ما نهاده‌اند رسالتی بس مهم و سنگین است و آن ادامه دادن راه و اهداف شهداست، تاکید کرد: باید با حضور در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف دست دشمنان را کوتاه کنیم و با حضور پر‌شور خود مانع از این شویم که دشمنان به اهداف و نقشه‌های شوم خود شوند.

وی با تاکید بر اینکه فضای حاکم شده در ایران اسلامی فضایی معنویی است و با در‌ک و لمس کردن این فضا راه شهداء را ادامه دهیم، گفت: ‌امروز راه درست تشخیص دادن این فضا ایجاب می‌کند که از فرامین مقام معظم رهبری و ولایت فقیه اطاعت کنیم چرا که هدف امروز دشمنان ایجاد اختلاف است و دشمن می‌خواهد مردم را از مسیر شهداء دور کند تا راحت‌تر به اهداف شوم خود برسد.


منبع: فارس


۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن