تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819209617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنسرت گروه موسيقي ملي صبا در خرم‌آباد برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۴۵ب.ظ)
کنسرت گروه موسيقي ملي صبا در خرم‌آباد برگزار مي‌شود چهارمين کنسرت گروه موسيقي ملي صبا به سرپرستي مختار فلاحي و خوانندگي ذبيح‌الله کردعليوند در خرم‌آباد اجرا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، رئيس انجمن موسيقي لرستان در اين رابطه اظهارکرد: کنسرت گروه موسيقي ملي صبا پنج‌شنبه و جمعه 7 و 8 اسفند‌ماه جاري از ساعت 19 عصر در تالار شهيد آويني مجتمع فرهنگي هنري خرم‌آباد آغاز مي‌گردد‌.
امين عباسيان اظهار داشت: در گروه موسيقي ملي صبا مختار فلاحي (ويلن و سرپرست گروه)‌، ذبيح‌الله کردعليوند (خواننده)، ميترا استغفاري و آرين اميري (سنتور)، شهريار عيني‌تاري(تار)، ميثم ياراحمدي (کوبه‌اي).، مرضيه زهتاب‌، ليلا بهرامي و مهرداد عزيزي (کمانچه)، امير بيات(ني)‌‌، رامين ترک‌زبان (کمانچه آلتو ماه کمان‌‌‌)‌، نويد کشاورز (ويلن) و سارا سبحاني(پيانو) حضور دارند و به هنرنمايي مي‌پردازند.
وي گفت: بليط‌هاي اين کنسرت به علاقه‌مندان در 4 مرکز به نشاني "دفتر انجمن موسيقي لرستان" واقع در ميدان 22بهمن(‌کيو) فرهنگ‌سراي ارشاد اسلامي‌، مرکز موسيقي "تال" بين پل دارايي‌زاده و چهارراه فرهنگ خرم‌آباد، مرکز موسيقي "‌شيدا‌" واقع در خيابان دکتر معين، پاساژ معين و "‌شهر کتاب‌" واقع در خيابان علوي، نرسيده به ميدان امام جنب بانک پاسارگاد عرضه خواهد شد‌.
خواننده گروه موسيقي ملي صبا در خصوص اجراي قطعات گفت: اين کنسرت در دو بخش شامل آوازهاي افشاري، بيات ترک و دستگاه نوا به يادمان 3 تن از خوانندگان به نام برنامه گل‌ها (‌حسين خواجه اميري ايرج، اکبر گلپايگاني، محمود محمودي‌خوانساري) اجرا خواهد شد واشعار آواز اين اجرا به ترتيب از زهره اتابکي، عماد خراساني و سعدي و اشعار تصانيف از عارف قزويني، عبداله الفت، بامداد جويباري و نشاط اصفهاني انتخاب شده‌اند.
ذبيح‌الله کردعليوند تصريح کرد: در اين کنسرت قطعاتي از جمله مقدمه.، اجرا گروهي، پيش‌درآمد افشاري، آهنگ رضا محجوبي، ساز و آواز افشاري شعر از زهره اتابکي، تصنيف صنم شعر و آهنگ ازعارف قزويني، چهار مضراب ويلن و تنبک، ساز و آواز عراق شعراز زهره اتابکي، تصنيف پرنده آهنگ از سليم فروزان شعر از عبداله الفت، آواز وهاب و فرود به بيات ترک به همراهي ني شعر از عماد خراساني، تصنيف رسوا آهنگ از سليم فروزان شعراز عبداله الفت، چهار مضراب سنتور و تمبک، تصنيف ديدار آهنگ از مهيار فيروزبخت، شعراز بامداد جويباري، ساز و آواز بيات ترک و فرود به نوا شعراز عماد خراساني، چهار مضراب ني و تمبک، ساز و آواز نوا به همراهي ني و ويلن شعر از سعدي و تصنيف شهرخوبان آهنگ از حسن کسايي شعر از نشاط کسايي اجرا مي‌شود‌.
گفتني است؛اين کنسرت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خرم آباد و انجمن موسيقي لرستان برگزار مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن