تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804492318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معافيت ۱۰۰ ميليون توماني سرمايه گذاران حوزه ريلي از پرداخت حق دسترسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۴۲ق.ظ)
معافيت ۱۰۰ ميليون توماني سرمايه گذاران حوزه ريلي از پرداخت حق دسترسي معاون ناوگان راه‌آهن از تدوين برنامه‌ها و اقدامات جدي به‌منظور جذابيت سرمايه‌گذاري در حوزه ريلي خبر داد و اعلام کرد: اين اقدامات در قالب بسته‌هاي حمايتي مجزا و بر اساس منابع مختلف تدوين شده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، بابک احمدي معاون ناوگان راه‌آهن با اشاره به تصويب قانون حق دسترسي آزاد به شبکه ريلي در سال ۱۳۸۴ گفت: شرکت راه‌آهن به‌منظور تسريع در شکل‌گيري بخش‌هاي غيردولتي ريلي، در سال‌هاي گذشته نسبت به واگذاري ناوگان ريلي خود شامل واگن‌هاي باري و واگن‌هاي مسافري به بخش غيردولتي اقدامات کرده است.
وي افزود: اين اقدام تأثير مثبتي بر حضور بخش خصوصي در صنعت ريلي داشته و موجب توسعه مطلوب منابع ناوگان ريلي شده است.
وي در ادامه دلايل بازدارنده توسعه مطلوب ناوگان طي سال‌هاي گذشته را مدنظر قرارداد و گفت: عدم تناسب نرخ بازگشت داخلي سرمايه‌گذاري ريلي در مقايسه با ساير بخش‌هاي سرمايه‌گذاري، عدم سرمايه‌گذاري جدي شرکت راه‌آهن و دولت در توسعه ناوگان با فرض حضور بخش غيردولتي در اين عرصه، جذب سرمايه‌هاي بخش غيردولتي براي بازپرداخت خريد ناوگان موجود راه‌آهن و وجود تنوع در نوع و محيط‌هاي کسب‌وکار ناوگان راه‌آهن ازجمله عوامل بازدارنده توسعه مطلوب ناوگان ريلي هستند.
به گفته وي وجود اين عوامل بازدارنده موجب شده تا شرايط اقتصادي براي حضور بخش خصوصي در برخي از حوزه‌ها نظير قطارهاي حومه‌اي، لکوموتيوهاي مسافري و مانوري، سازمان قطار نجات و قطارهاي پرسرعت فراهم نشود.
احمدي افزود: پيرو اين مساله برنامه‌هاي راه‌آهن معطوف به مشارکت بخش غيردولتي در تأمين و بهره‌برداري از واگن‌هاي باري واگن‌هاي مسافري و لکوتيوهاي باري است.
وي با بيان اينکه راه‌آهن برنامه جامع و سنگيني را پيش روي خود دارد، گفت: شرکت راه‌آهن در نظر دارد تا هم‌راستا با اجراي تعهدات برنامه‌اي سال‌هاي آينده بتواند عقب افتادگي‌هاي سال‌هاي گذشته را نيز جبران کند که در اين راستا پاسخ‌هاي مثبت و خوبي را از سمت دولت و مجلس دريافت کرده‌ايم و بر اساس آن‌ها به محض آماده شدن مقدمات اجرايي هر يک، بسته حمايتي خود را طراحي و نسبت به اعلام عمومي آن اقدام مي‌کنيم.
معاون ناوگان راه‌آهن با تاکيد بر اينکه براي اجراي برنامه لازم است که تمامي منابع قابل استفاده را بسيج کنيم، تصريح کرد: در اولين گام از منابع درآمدي شرکت راه‌آهن شروع کرده و دو اقدام جدي را عملياتي کرديم.
وي افزود: در اقدام اول و طي دو مرحله که از سال گذشته آغاز شد با هدف نزديک کردن حق دسترسي شبکه ريلي به عوارض جاده‌اي، سهم ۵۷ درصدي راه‌آهن از تعرفه حمل بار؛ به ۳۵ درصد کاهش يافت.
احمدي تصريح کرد: در اقدام دوم و با فرض اينکه سرمايه‌گذاري در توسعه واگن‌هاي باري براي يک دوره ۱۰ ساله از نرخ بازگشت داخلي ۳۰ درصدي برخوردار شود بسته حمايتي‌اي را آماده اجرا کرده‌ايم که طي آن مقرر شد از ابتداي سال ۹۳ سرمايه‌گذار به ازاي ورود واگن باري نو خود به شبکه ريلي به‌طور متوسط به ميزان ۴ ميليون تن کيلومتر (حدود ۱۰۰ ميليون تومان) از پرداخت حق دسترسي معاف باشد.
به گفته وي در فاز نخست اجراي اين طرح و بر اساس منابع راه‌آهن هدف‌گذاري اين است که تا پايان سال ۹۴ بتوانيم تا سقف ۴۵۰۰ دستگاه واگن باري را از اين بسته حمايتي برخوردار کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن