تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802417739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی برای تاسیس نمایندگی برندهای داخلی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) خبر داد؛
پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی برای تاسیس نمایندگی برندهای داخلی
مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان تهران اعلام کرد این صندوق برای تاسیس نمایندگی برندهای داخلی در سراسر کشور تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴درصد می دهد.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، عباس شفیعی  درباره جهت‌گیری اعتبارات صندوق مهر امام رضا(ع) گفت: رویکرد ما ادامه سیاست‌های سال 93 است. نمایندگی برندها، خود اشتغالی و مشاغل خانگی ادامه می‌دهیم با این اولویت که در موضع پشتیبان جهت‌گیری طی یک سال اخیر وجود داشته باشد که زنجیره ارزش تقویت شود و کسی که توجه به تولید و اشتغال دارد گروهی دیگر به امر بازاریابی فروش اشتغال داشته باشند.

 وی ادامه داد: یکی از مزایای کار زنجیره ای این است که هر فرد به گروه اصلی خودش ارجاع داده می شود. آن کسی که به تولید توجه دارد متناسب با نیاز بازار تولید می‌کند و این تسهیلاتی که دولت با نرخ ارزان به مردم می‌دهد شرایط اعطای تسهیلات به گونه ای است که دولت با تضمین و درصد اطمینان بیشتری به صندوق باز گردد.

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان تهران با اشاره به اینکه در حوزه نمایندگی برندهای داخلی اقدامات بسیاری صورت گرفته است گفت: با تمام برندهایی که توانایی گسترش نمایندگی‌های خود در سراسر کشور را به منظور توجه به تولید داخلی گسترش دهند به هر کدام از نمایندگی ها تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4درصد می دهیم.

 شفیعی اظهار کرد: افرادی که متقاضی نمایندگی هستند می‌توانند به صورت انفرادی به ما مراجعه کنند، می‌توانند به سامانه ما ثبت نام کنند. در استان تهران در حوزه مشاغل پشتیبان حدود 3میلیارد تومان اعتبار داشتیم که به صورت تقریبی همه این میزان را جذب کردیم. در حوزه نمایندگی برندها هم تا کنون هر میزان متقاضی داشتیم را پرداخت کردیم به نظر می‌رسد در این تصمیمات چون مشاغل جدیدی است حدود 2میلیارد تومان در حوزه نمایندگی برندها داشتیم که تقریباً‌نصف آن قابل جذب است.

 وی ادامه داد: اکنون برندها به خوبی در جریان این موضوع نیستند، اما خودمان به دنبال کسی بودیم که بتوانیم به او کمک کنیم. در بسیاری از برندهای داخلی تفاهم نامه همکاری امضا کردیم و در ذیل آن تفاهم نامه ما بقی اعتبار را جذب خواهیم کرد.

شفیعی با بیان اینکه صندوق در دوره جدید فعالیت خود تجدیدنظر ساختاری در نحوه تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط انجام داده است، گفت: در گذشته رویکرد ما پرداخت به صورت خوداشتغالی بود، اما با تجربه‌ای که از آن دوره کسب کردیم برخی فرصت‌ها و تهدیدات را شناسایی کردیم.یکی از تهدیدهایی که پس از اجرای طرح‌های خوداشتغالی نمایان شد، میزان پایداری مشاغل ایجاد شده بود چون در این طرح‌ها مشخص نیست که آیا فرد وام‌گیرنده، توانمندی اداره یک کسب و کار را دارد یا خیر.

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان تهران گفت:‌به همین دلیل عموماً افرادی که تسهیلات می‌گرفتند با مشکل بازاریابی مواجه می‌شدند و پس از مدت کوتاهی تقاضای تعطیلی یا تغییر کسب و کار را داشتند و پایداری مشاغل آنها از بین می‌رفت.

شفیعی تصریح کرد: مدیریت صندوق با استفاده از تجارب کشورهای مختلف دنیا خصوصاً کشورهای جنوب شرق آسیا به این نتیجه رسید که رویکرد حمایت شبکه‌ای از کسب و کارها را در صدر برنامه‌ها قرار دهد و زمینه حمایت از پشتیبانان را فراهم کند./تسنیم/110
 



۲۱/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن