تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820260530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مگويان: بازي نکردن از تيم‌ملي دورم مي‌‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مگویان: بازی نکردن از تیم‌ملی دورم می‌‌کند
مدافع ارمني استقلال اعتقاد دارد گرفتن يک امتياز بازي گسترش فولاد در تبريز نتيجه بدي نيست و اين تيم همچنان مدعي درجه يک قهرماني است.

هرائل مگویان در مورد بازی ضعیف استقلال در بازی با گسترش فولاد به "ورزش سه" گفت: این موضوع یک دلیل روشن دارد. همیشه در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌ شود چون تیم های بالای جدولی برای قهرمانی می‌ جنگند و تیم های بالای جدولی از جان مایه می‌ گذارند تا بازی را از دست ندهند و سقوط نکنند. گسترش فولاد تیمی است که برای باقی ماندن در لیگ‌برتر می‌ جنگند و شما دیدید که آنها چقدر عالی فوتبال بازی کردند. من باز هم می‌ گویم که از نظر من گرفتن یک امتیاز در چنین بازی ای اصلا کار راحتی نبود.

او در مورد اینکه در هفته ای که استقلال نتیجه نگرفت سایر تیم های مدعی لیگ هم نتوانستند پیروز شوند هم گفت: ما به این موضوع خیلی توجهی نداریم چون استقلال کار خودش را می‌ کند و اگر خودمان بتوانیم نتیجه بازی های پیش رو را بگیریم دیگر نیازی نداریم به نتایج سایر تیم ها فکر کنیم. این چیزی است که برای ما مهم است و بنابراین من فکر می‌کنم نیازی نیست که ما چشم به نتایج دیگر بدوزیم.

او اعتقاد دارد کسب 6 امتیاز در دو بازی آینده استقلال را صدرنشین لیگ‌برتر خواهد کرد: شما مطمئن باشید ما اگر نفت‌مسجدسلیمان و نفت‌تهران را در دو بازی پیش رو شکست دهیم، صدرنشین می‌ شویم و دیگر نیازی نداریم که به بازی های سایر تیم ها فکر کنیم. تمام صحبت های کادرفنی در این مدت هم پیرامون این مساله است.

مگویان که در سه بازی آخر استقلال نیمکت نشین بوده تایید می‌ کند که این روند از تیم‌ملی ارمنستان دورش می‌کند: من قبول دارم که وقتی در تیم باشگاهی ات بازی نکنی از تیم‌ملی دور می‌ شوی و دیگر سرمربی تو را به تیم‌ملی دعوت نمی‌ کند. اما من مصدومیت داشتم و بدشانسی ام این بود که در روزهایی که مصدوم بودم استقلال 3بازی در 9 روز برگزار کرد و بنابراین من خیلی نتوانستم در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم.



1393/12/03 16:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن