تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به برکت خون شهدا کشور در اوج اقتدار قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۹ب.ظ)
امام جمعه قم: به برکت خون شهدا کشور در اوج اقتدار قرار دارد امام جمعه قم گفت: اگر امروز مذاکره کنندگان ما در يک جبهه و 1+ 5 در جبهه ديگر قرار دارند، از برکت حرکت امام خميني (ره) و خون شهيدان است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، امام جمعه قم در کنگره شهداي دانشجوي استان قم که در تالار شيخ مفيد دانشگاه قم برگزار شد، گفت: در زيارت نامه ها و عرض ادبي که به اهل بيت عليهم السلام آموخته ايم به شهيدان بگوييم شما عطر اين کشوريد؛ سرزميني که شهيد از آن عبور کند و يا در آن بيارامد، پاکيزه مي شود.
وي با بيان اين که شهيدان، علما و انديشمندان، سرزمين ها را طيب و طاهر مي کنند، افزود: در اين سرزمين بايد هر روز شاهد ثمري باشيم که ايران اسلامي از برکت علم علما و خون شهيدان به دست آورده است.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي بيداري اسلامي را نتيجه اين سرزمين پاک براي جهانيان معرفي کرد و گفت: خدا به ما آموخته که از شهيد چنين ياد کنيم، معارفي که اسلام درباره شهيد و شهادت دارد، در جاي ديگري وجود ندارد.
وي با بيان اين که شهيدان به خوبي فهميدند که انسان در اين دنيا ماندني نيست، از اين رو بهترين مرگ را براي لقاءالله انتخاب کردند و آبرومندانه از پوست جسماني خود خارج شدند. کسي که مرگ را نابودي و پوسيدن مي داند، چطور مي تواند به چنين جايگاهي برسد؟
امام جمعه قم افزود: شهيدان با عشق و انگيزه خود راهي را براي امروز و فرداي ما در جهان باز کردند که به برکت اين راه ها، کشور در اوج اقتدار قرار دارد حرف اول را در منطقه مي زنيم. اگر امروز مذاکره کنندگان ما در يک جبهه و 1+5 در جبهه ديگر قرار دارند، از برکت حر کت امام خميني (ره) و خون شهيدان است.
وي با بيان اين که خدا بدون اين شهيدان نيز مي توانست اين موفقيت ها را به ما بدهد، افزود: بناست که در اين مسير عده اي راه را باز کرده و افتخار آفريني کنند. شهيدان سخنشان اين است که افتخار مي کنيم که خدا ما را انتخاب کرد که راه هاي بسته را به روي شما باز کنيم.
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي افزود: بنابراين وقتي رزمندگان في سبيل الله موفقيتي را به دست مي آورند، همه را از سوي خدا مي دانند.
وي افزود: شهيدان به وظيفه خود عمل کردند و امروز نوبت ما و شما دانشگاهيان است؛ بايد راهي که شهيدان در پيش روي ما باز کرده اند، حفظ و آن را ادامه دهيم. نبايد خداي نکرده عده اي آگاه و يا ناآگاهانه اين راه را ببندند و مسير علمي دانشگاه هاي ما و فرزانگي و رشد و تعالي که با بهاي سنگين به دست ما آمده را مسدود سازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن