تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکسيرانان ايتاليايي به اوبر اعتراض مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۴۹ب.ظ)
تاکسيرانان ايتاليايي به اوبر اعتراض مي کنند يک هزار تاکسيران ايتاليايي در اعتراض به برنامه اوبر به خيابان ها آمدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از «انسا»، يک هزار راننده تاکسي در شهر شمالي «تورين» در ايتاليا روز سه شنبه در اعتراض به برنامه درخواست تاکسي «اوبر» (Uber) و نگراني در مورد به خطر افتادن امرار معاش به خيابان ها آمدند.
اين رانندگان صورت خود را شبيه دلقک ها آرايش کرده و نارنج هاي زرد و آبي پرتاب مي کردند. آنها همچنين تابلوهايي با شعار «من يک راننده قانوني هستم» حمل مي کردند.
يکي از اين معترضان به خبرنگار گفت: «ما خواستار غير قانوني شدن چيزي که خود دولت نيز غير قانوني مي داند هستيم. برخي با استفادع از اين برنامه به جابجايي مسافر مي پردازند. اگر مي خواهند اين کار را انجام دهند بايد مانند ما ماليات 50 درصدي پرداخت کنند.»
بسياري از تاکسي هاي موجود در اين کشور پروانه تاکسي ندارند و اين برنامه امکان چنين جابجايي هايي را با استفاده از تلفن آسان تر کرده است.
اين سايت سانفرانسيسکويي قبلا نيز از طرف ايتاليايي ها و ديگر کشورهاي جهان مانند هند و اسپانيا براي زيرپا گذاشتن قانون مورد اعتراض قرار گرفته بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن