تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض صادق درودگر فردا با واریز پول به فدراسیون فوتبال رسیدگی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اعتراض صادق درودگر فردا با واریز پول به فدراسیون فوتبال رسیدگی می شود
درودگر مدیرعامل نساجی به تازگی با مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالا‌ت سازمان لیگ برتر فوتبال در مورد تاریخ فسخ قرارداد آرمان رمضانی و حمید جوکار از تیم فجرسپاسی اعتراض کرده است.

اعتراض صادق درودگر فردا باواریز پول به فدراسیون به جریان می افتد
به گزارش خبرنگار   ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛بعد از بازی فجرسپاسی با نساجی مازندران از هفته سیزدهم لیگ دسته یک درودگر مدیرعامل نساجی مراتب اعتراض خود را به نماینده فدراسیون اعلام داشت.

وی در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد:ما در طول 12 هفته گذشته 8 گل خوردیم ولی در بازی امروز 4 گل خوردیم.نمی دانم علت چیست. ولی داوری تا حدی ضعیف عمل کرده است.گرچه داور تلاش خود را کرد ولی فشار هواداران حریف به حدی زیاد بود.

وی گفت:محمد صالحی از ناحیه کمر و مچ پا دچار آسیب شد و عیسی پرتو از ناحیه سر با ضربه آرنج بازیکن حریف دچار شکستگی شد.

سرمربی نساجی مازندران در تایید حرف های صادق درودگر گفت:حمید جوکار و آرمان رمضانی از تیم حریف قراردادشان باید 7 دی فسخ می شد اما 26 دی فسخ شده است که تخلف محسوب می شود و درودگر هم در این مورد معترض است.

شنیده ها حاکی از آن است؛که درودگر مدیرعامل نساجی به تازگی با مصطفی شهبازی مسئول نقل و انتقالا‌ت سازمان لیگ برتر فوتبال در مورد تاریخ فسخ قرارداد آرمان رمضانی و حمید جوکار از تیم فجرسپاسی اعتراض کرده و خاطرنشان داشته است که به جای 7 دی قرارداداین دونفر 26 دی فسخ شده که این تخلف است.


انتهای پیام/






کد خبر: ۵۰۹۰۷۶۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن