تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820628728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترفیع در ارتش چین با وزن سرباز!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ترفیع در ارتش چین با وزن سرباز!
شینیو نوه مائو زدونگ، با وجود اینکه اضافه وزن زیادی داشت طی مدت کوتاهی به یکی از فرماندهان ارتش چین تبدیل شد؛ اتفاقی که انتقادهای زیادی را مبنی بر تبعیض در بین اعضای ارتش به وجود آورد.
ایسنا: ارتش چین که سال گذشته اعلام کرده بود قوانین عضوپذیری خود را تغییر خواهد داد تا با افزایش وزن جوانان چینی تعداد سربازان تازه‌کار محدود نشود، اکنون محدودیت‌های جدیدی را برای وزن سربازان خود تعیین کرده است.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، اما ارتش آزادی‌بخش خلق چین نمی‌خواهد سربازانش را به حال خود رها کند. سیاست جدید تناسب اندام ارتش چین محدودیت‌های جدیدی برای وزن ایجاد کرده که لازم‌الاجرا هستند و رعایت این محدودیت‌ها از ضرورت‌های ترفیع در ارتش محسوب می‌شوند.






این دستورالعمل‌های جدید از سوی چهار اداره مهم ارتش آزادی‌بخش خلق چین از جمله مرکز فرماندهی کل، اداره سیاست‌گذاری کل، اداره پشتیبانی و اداره پدافند این کشور تعیین شده است.

این اطلاعیه موج جدیدی از شوخی‌ها را درباره یکی از مشهورترین اعضای ارتش چین یعنی مائو شینیو به راه انداخت. شینیو نوه مائو زدونگ، با وجود اینکه اضافه وزن زیادی داشت طی مدت کوتاهی به یکی از فرماندهان ارتش چین تبدیل شد؛ اتفاقی که انتقادهای زیادی را مبنی بر تبعیض در بین اعضای ارتش به وجود آورد.




تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن