تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820043415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاستا: برخورد‌هايم در زمين هوشمندانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاستا: برخورد‌هایم در زمین هوشمندانه است
ديگو کاستا، مهاجم چلسي عنوان کرد که برخورد‌هاي هوشمندانه اي با امره جان در ديدار دو تيم مقابل ليورپول داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار انجام شده بین دو تیم، کاستا و امره جان در چندین صحنه با یکدگیر درگیر شدند. تصاویر آهسته تلویزیونی نشان می‌داد که کاستا در چند نوبت، برخورد خشونت امیزی با جان داشت و پس از بازی، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس با 3 جلسه محرومیت روبرو شد. با این حال، کاستا برخوردهایش با حریف را "هوشمندانه " ارزیابی کرد و مدعی شد که در انگلیس داورها کمتر از اسپانیا خطا می‌گیرند.

او گفت:" بله، عادت کرده ام که بیش از پیش به من ضربه وارد شود. مدافعین لیگ برتر خیلی قوی و فیزیکی هستند. در انگلیس، داورها خیلی خطا نمی‌گیرند، برعکس لیگ برتر. در طول 90 دقیقه باید خیلی قوی باشید. بعضی از ضربه هایی که در لیگ برتر به من وارد شده، در اسپانیا با کارت قرمز مواجه می‌شد. برای همین، برخوردهای من برای تصاحب توپ قدرتمند و هوشمندانه است. اگر به کارنامه‌ام نگاه کنید، متوجه می‌شوید که هیچگاه بازیکنی را دچار مصدومیت شدید نکرده ام.گاهی تحرکات ریزی که در زمین انجام می‌دهم، با واکنش بیش از حدی روبرو می‌شود ولی اگر تصاویر را نگاه کنید و ببینید با من چه برخوردهایی داشته اند، شاید دیدگاهتان عوض شود. من خودم را بازیکنی می‌دانم که تمام تلاشش را برای تصاحب توپ در زمین می‌کند. افرادی که من را می‌شناسند، از این رفتارم استقبال می‌کنند و حرف‌هایم را درک می‌کنند."





1393/11/24 14:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن