تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819535506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود و ساری: رمز قدرت انقلاب اسلامی شعار نه شرقی و نه غربی بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود و ساری:
رمز قدرت انقلاب اسلامی شعار نه شرقی و نه غربی بود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود و ساری گفت: رمز قدرت انقلاب اسلامی شعار نه شرقی و نه غربی بود.

خبرگزاری فارس: رمز قدرت انقلاب اسلامی شعار نه شرقی و نه غربی بود



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، حجت‌الاسلام حمزه‌علی صادقی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن میاندورود انقلاب اسلامی را نتیجه رقم زدن سرنوشت کشور به دست مردم انقلابی و مومن دانست و افزود: خداوند در قرآن کریم وعده فرموده است که حکومت جهان را به دست مستضعفین خواهد سپرد.
وی با اشاره به عبور جمهوری اسلامی از گردنه‎های سخت و دشوار انقلاب در سطح جهان تاکید کرد: امروز ما مدعی حکومت جهانی اسلامی و مهدوی هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود و ساری انقلاب اسلامی را زمینه ساز حکومت جهانی مصلح بزرگ و 22 بهمن را روز غدیر انقلاب اسلامی توصیف و اظهار کرد: دشمنان انقلاب امروز از دین و مقام و جایگاه و نظام و انقلاب مردم ایران ناامید شده‌اند اما همانطوری که تا امروز حملات تمام عیاری را بر علیه مردم ایران رقم زدند، هنوز هم دست از توطئه بر نداشته‎اند.
این مسئول به تحمیل جنگ نظامی خانمان‌سوز دشمنان بر علیه مردم ایران و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آنها در عرصه‎های مختلف فرهنگی، سیاسی، نظامی و اقتصادی تلاش بسیاری کردند که مردم را از انقلاب اسلامی مایوس کنند اما امروز خودشان مایوس و ناامید شده‌اند.
سخنران راهپیمایی مردمی روز 22 بهمن شهرستان میاندورود به هماهنگی 48 کشور جهان در جنگ تحمیلی برای محو کردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آنها امروز نیز با جنگ اقتصادی و تحریم مالی قصد رویگردان کردن مردم از انقلاب را دارند اما مردم با قناعت و تلاش صورت آنها را به خاک مالیده‎اند.
صادقی به تلاش‎های دشمنان برای تخریب فرهنگ اسلامی مردم ایران با هدف صدمه‌زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب ما از روز نخست یک انقلاب فرهنگی و میراث پیامبران و ائمه (ع) بود، همانطور که همه بزرگان دینی برای برقراری حکومت خدا تلاش کرده‌اند جمهوری اسلامی نیز برای زمینه‌سازی حکومت مهدوی و الهی تشکیل شده است.
وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ساختار نظام دو قطبی شرق و غرب را برهم زد و قدرت لایزال الهی را به عنوان قدرت مطلق جهانی معرفی کرد، تاکید کرد: رمز قدرت نظام اسلامی در تبعیت نکردن از قدرت‎های شرق و غرب بود.
به گزارش خبرگزاری فارس راهپیمایی 22 بهمن امسال در میاندورود با شکوه بیشتری نسبت به سال‎های گذشته برپا شد به طوری که جمعیت شرکت کننده به لحاظ کمیت افزایش صد درصدی را نشان می‎دهد، قشرهای مختلف مردم از کارگر و محصل تا بازاری، کارمند و خانه دار و در سنین مختلف با حضور در این راهپیمایی تجدید بیعت با انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب و شهدای نهضت اسلامی را به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام/86021/  

93/11/22 - 14:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن