تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818838573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصطفوي : ارزش‌هاي اخلاقي نبايد تحت الشعاع صنايع و تجارت فرهنگي قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مصطفوي : ارزش‌هاي اخلاقي نبايد تحت الشعاع صنايع و تجارت فرهنگي قرار گيرد
فرهنگ و هنر.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با اشاره به جايگاه صنايع فرهنگي گفت : بدون شك صنايع فرهنگي نقش موثري در گسترش مناسبات و مبادلات فرهنگي دارد اما بايد بكوشيم از اين ابزار براي ارتقا و احياي ارزش‌هاي والاي اخلاقي و انساني استفاده كنيم.

در آيين گشايش چهارمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع فرهنگي چين كه امروز ( جمعه) با حضور شخصيت‌هاي فرهنگي كشورهاي مختلف از جمله جمهوري اسلامي ايران در شهر / شن جن / در جنوب شرق چين گشايش يافت، مهدي مصطفوي به نمايندگي از كشورهاي شركت‌كننده در اين نمايشگاه، سخنراني كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،در اين مراسم كه پس از افتتاحيه رسمي و با حضور شي شهردار شهر شن جن و مقامات بلندپايه فرهنگي چين و ديگر كشورهاي شركت‌كننده برگزار شد، مصطفوي مشاور رئيس جمهور ابتدا با تسليت به مناسبت زلزله جنوب غرب چين، به احترام قربانيان اين حادثه دردناك يك دقيقه سكوت اعلام كرد.

وي سپس گفت: ملت و دولت ايران خود را در غم و اندوه ملت چين شريك مي دانند.

رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با اشاره به جايگاه صنايع فرهنگي گفت : بدون شك صنايع فرهنگي نقش موثري در گسترش مناسبات و مبادلات فرهنگي دارد اما بايد بكوشيم از اين ابزار براي ارتقا و احياي ارزشهاي والاي اخلاقي و انساني استفاده كنيم.

وي تصريح كرد: معنويت و ارزشهاي والاي اخلاقي نبايد تحت الشعاع صنايع و تجارت فرهنگي قرار گيرو توجه به فرهنگ و ارزشهاي اخلاقي نياز امروز جوامع بشري است و كشورهاي مختلف رسالت مهمي براي زنده نگاه داشتن ارزشهاي اخلاقي دارند.

شي شهردار شن جن نيز با ابراز خرسندي از حضور هيات ايراني در مراسم گشايش چهارمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع فرهنگي چين، گفت: هدف از برگزاري اين مجموعه توسعه مبادلات فرهنگي بين كشورهاي مختلف است و برپايي اينگونه نمايشگاه‌ها مي‌تواند به معرفي فرهنگ چين به جهان و شناخت ملتها از يكديگر كمك كند.

به گفته شهردار شن جن، اين نمايشگاه گام مهمي در معرفي پروژه‌هاي مهم فرهنگي، منابع انساني و فناوري‌هاي تكنولوژيكي در عرصه فرهنگ است.

---> ايرنا.مصطفوي.صنايع.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن