تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف رشته‌هاي قديمي و ايجاد رشته‌هاي جديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۱۳ق.ظ)
وزير علوم داد؛ حذف رشته‌هاي قديمي و ايجاد رشته‌هاي جديد دکتر محمد فرهادي وزير علوم تحقيقات و فناوري با اشاره به فعاليت مجدد شوراي عالي برنامه‌ريزي از ايجاد رشته‌هاي جديد و کنار گذاشتن رشته‌هاي قديمي که عمرشان در حال اتمام است خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر فرهادي در حاشيه ديدار با امام جمعه کاشان با اشاره به اينکه طبق برنامه تقديمي به مجلس پيش مي‌رويم اظهار کرد: توسعه کمي و کيفي و ساماندهي دانشگا‌ه‌ها به همراه مطالعه و سازماندهي همه مراکز آموزش عالي، دانشگاه‌هاي کارآفرين نسل سوم، تحقيق و توليد مراکز تحقيقاتي پارک علم و فناوري از عمده اين برنامه‌ها است.
وي با اشاره به عزم جدي براي تحول رشته‌هاي علوم انساني خاطرنشان کرد: براي تحول رشته‌هاي علوم انساني کارهاي زيادي شده است.
وزير علوم تحقيقات و فناوري با اشاره به فعال شدن شوراي عالي برنامه‌ريزي بيان داشت: اين شورا به بازبيني، بازنگري، تأييد و تصويب رشته‌ها و مقاطع تحصيلي مي‌پردازد.
دكتر فرهادي در خصوص پديده خروج افراد داراي مدارج تحصيلي بالا از کشور تصريح کرد: وقتي فارغ‌التحصيل ما مهارت‌ورزي داشته و در طول تحصيل خود به کارورزي اهتمام داشته باشد در صورت وجود محلي براي کار ديگر نيازي به خروج از کشور نمي‌بيند.
وزير علوم افزود: اين افراد در صورت دارا بودن شرايط نيز مي‌توانند به عضويت هيأت علمي دانشگاه‌ها درآيند و جذب اين مراکز شوند.
وي با تأکيد بر جايگاه ويژه دانشگاه کاشان، اين دانشگاه را دانشگاهي پيشرو و فعال در عرصه کشور ناميد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن