تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زيرساخت‌ها براي پروازهاي حج تمتع فرودگاه بيرجند آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۲ب.ظ)
زيرساخت‌ها براي پروازهاي حج تمتع فرودگاه بيرجند آماده است مدير فرودگاه استان خراسان جنوبي گفت: براي برقراري پروازهاي حج تمتع موافقت سازمان حج و زيارت اخذشده و زيرساخت‌هاي لازم براي آن فراهم‌شده که اميدواريم سال آينده شاهد برقراري پروازهاي حج تمتع در اين فرودگاه باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير فرودگاه استان خراسان جنوبي، با اشاره به برنامه‌هاي اجرايي فرودگاه تا پايان امسال، گفت: افتتاح بلوار ورودي سايت جديد، افتتاح ساختمان سپاه حفاظت، پيگيري براي انجام پروازهاي تمتع و گازکشي شبکه داخلي فرودگاه از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين مديريت در فرودگاه بيرجند بوده که بايد با شدت بيشتري تا پايان سال جاري براي نيل به اهداف مشخص‌شده پيگيري شود.
هادي سلامي اضافه کرد: براساس هماهنگي که با معاونت عمراني استاندار و اداره‌کل راه‌وشهرسازي بيرجند و همچنين شرکت فرودگاه‌هاي کشور داشتيم، راه دسترسي به فرودگاه از کمربندي زاهدان به‌صورت يک پل زيرگذر احداث شد که از سال 92 آغازشده و در حال حاضر روکش اوليه آن به اتمام رسيده و تنها روشنايي و برق‌رساني و ايجاد حفاظ‌هاي ايمني براي آن بايد آن انجام شود تا بلوار ورودي سايت جديد تا تکميل و به بهره‌برداري برسد.
سلامي دراين‌باره اظهار داشت: تأمين اعتبار بلوار ورودي سايت جديد از محل اعتباري اداره راه‌وشهرسازي بيرجند حدود 17 ميليارد ريال بوده است.
همچنين ساختمان سپاه حفاظت فرودگاه نيز که از سال 92 آغازشده با پيشرفت 98 درصدي در حال انجام است و براي آن 35 ميليارد ريال هزينه شده است.
مدير فرودگاه استان خراسان جنوبي بيان داشت: هنوز براي اين ساختمان ديوار پيراموني احداث نشده است.
وي گفت: براي حج تمتع موافقت سازمان حج و زيارت اخذشده و زيرساخت‌هاي لازم براي آن فراهم‌شده که اميدواريم سال آينده شاهد برقراري پروازهاي حج تمتع در اين فرودگاه باشيم.
وي ادامه داد: اخذ مجوز هيأت مديره جهت مطالعه و احداث پروژه‌هاي جديد، جذب باقيمانده اعتبارات سال جاري و برنامه‌ريزي اعتبارات سال آتي از ديگر برنامه‌هاي کوتاه‌مدت اين مديريت است به طوري که اعتبار در نظر گرفته‌شده براي اين فرودگاه 52 ميليارد ريال بوده که بخشي از آن پرداخت و بقيه آن تا انتهاي سال مالي پرداخت خواهد شد.
وي با اشاره به برخي مشکلات در فرودگاه بيرجند، گفت: با بررسي‌هاي صورت گرفته و در نظر گرفتن پيشنهادات طرح‌شده در مطالعات بازنگري طرح جامع، مهم‌ترين مشکلات در اين فرودگاه، کمبود نيروي انساني، کمبود امکانات رفاهي، کوچک بودن فضاي ترمينال‌ها، کمبود پروازها با توجه به نياز و تقاضاي بالاي مردم، نداشتن پروازهاي تمتع باوجود تکميل تمامي زيرساخت‌ها و نداشتن پاويون دولت است که فرودگاه طبس هم به دليل نداشتن روشنايي باند، نداشتن فضاي مناسب برج مراقبت و عدم وجود فيبر نوري با مسائلي مواجه شده است.
سلامي دراين‌باره گفت: با توجه به کمبود نيروي انساني و رفع آن‌ها، راهکارهاي لازم در قالب گزارش توجيهي ارتقاي تشکيلات سازماني مديريت فرودگاه‌هاي استان تهيه و به مراجع ذي‌صلاح ارسال شده است که از آن جمله مي‌توان به اصلاح چارت سازماني، ارتقاء سطح تشکيلات از مديريت به اداره‌کل، ايجاد پست‌هاي سازماني متناسب با نيازها و جذب نيروي انساني موردنياز اشاره کرد.
وي درباره رفع مشکل کمبود فضاي ترمينالي فرودگاه، گفت: در همين راستا مطالعه و احداث ترمينالي با زيربناي هشت‌هزار مترمربع پيشنهادشده و در قالب گزارش توجيهي فني- اقتصادي براي مقامات مسؤول ارسال شده است.
مدير فرودگاه استان خراسان جنوبي در ادامه با اعلام اينکه عدم تناسب تعداد پروازها با تقاضاي سفر به‌عنوان يکي از اساسي‌ترين مشکلات پيش روي فرودگاه‌هاي استان به شمار مي‌آيد، اظهار داشت: به همين منظور مکاتبات و مذاکرات متعددي با شرکت‌هاي هواپيمايي صورت گرفته و پيگيري‌هاي لازم به اين منظور در حال انجام است.
وي عنوان کرد: در ضمن فرودگاه بيرجند براي پذيرش پروازهاي تمتع و همچنين در بازديد تجار کشور افغانستان از اين فرودگاه با پرواز بين بيرجند و شهرهاي هرات -کابل و فراه افغانستان اعلام آمادگي کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن