تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامي تبلور اسلام اصيل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۱۹ب.ظ)
انقلاب اسلامي تبلور اسلام اصيل است جانشين قرارگاه خاتم الانبيا (ص) در جمع خانواده هاي معظم شهدا گفت: انقلاب اسلامي تبلور اسلام اصيل در عصر حاضر است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سالار آبنوش در مراسمي که به همت بنياد شهيد و امور ايثارگران و پايگاه مقاومت شهرداري همدان برگزار شده بود در جمع اعضاي شوراي اسلامي شهر و کارکنان شهرداري همدان، خانواده شهدا و ايثارگران، گفت: انقلاب اسلامي ايران تبلور اسلام اصيل در عصر حاضر بود و 7 ميليارد انسان را با گفتمان منطقي ديني آشنا کرد.
وي نگاه به انقلاب اسلامي ايران را به دو گروه تقسيم‌بندي کرد و افزود: گروه اول اين انقلاب را مانند ساير انقلاب‌ها معمولي مي‌دانند که در آن مردم عليه ظلم و جور قيام کردند. در نگاه گروه دوم انقلاب اسلامي ايران حماسه‌اي متفاوت و پرشور و الهي است که اين گروه خود را در لحظات سرنوشت‌ساز و حساس مانند 9 دي و انتخابات نشان مي‌دهند و با قدرت درک و تشخيص بالايي که دارند مسائل را تحليل مي‌کنند.
وي با بيان اينکه فراز و نشيب‌هاي پيش‌آمده پس از پيروزي انقلاب اسلامي غالباً گروه اول را تحت تأثير قرار داده، تصريح کرد: اين گروه هيچ‌گاه مانند گروه دوم دلسوز و حامي محکم نظام و انقلاب نبوده‌اند.
جانشين قرارگاه خاتم‌الانبيا (ص) به خلافت رسيدن يزيد را گوش‌هاي از جنگ نرم دشمنان عليه اسلام برشمرد و گفت: در آن مقطع زماني براي تضمين حفظ دستاوردهاي اسلام حادثه عاشورا رخ داد. در حال حاضر نيز دشمنان براي سرنگوني اسلام و ايران با يکديگر متحد شده و از هر فرصتي براي ضربه زدن استفاده مي‌کنند.
وي با اشاره به کمک بيش از 92 کشور دنيا به عراق در جريان جنگ تحميلي، اظهار کرد: جنگ ايران و عراق يک جنگ جهاني و تمام‌عيار بود و اين در حالي بود که ايران از داخل نيز درگير مشکلاتي با منافقين و گروه‌هاي سياسي بود، اما؛ با رشادت جوانان و پشتيباني مردم توانست در برابر دنياي ظلم ايستادگي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن