تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مقام وزارت دفاع:نهضت قرآنی در این وزارتخانه شکل گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مقام وزارت دفاع:نهضت قرآنی در این وزارتخانه شکل گرفته است شیراز- ایرنا- معاون روابط عمومی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر یک نهضت قرآنی در این وزارتخانه شکل گرفته به طوری که فضای آموزش های متعدد برای فراگیری قرآن مهیا شده است.


به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم ناصر دهقان روز شنبه در آیین تجلیل از برترین های جشنواره قرآنی سال 93 وزارت دفاع از استان فارس در شیراز بیان کرد: در این نهضت قرآنی فضای آموزش های قرآنی از جمله مدارس تخصصی قرآنی، فضای مجازی و آموزش های غیر حضوری به صورت تلفنی برای کارکنان و خانواده های آنان در وزارت دفاع ایجاد شده است.
وی افزود: امروز آموزش های قرآن در قالب فضای مجازی به خانواده های کارمندان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ارائه می شود که با استقبال گسترده و مطلوب خانواده های کارمندان روبرو شده است.
دهقان اظهارداشت: قران کتاب جامعی برای الگو گیری در بخش های مختلف زندگی است که همه ما باید با تاسی به این کتاب الهی و انجام امور و دستورات آن زندگی خود را به سمت سعادت و رستگاری پیش ببریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صنابع الکترونیک شیراز اضافه کرد: صنایع الکترونیک شیراز یکی از مراکز توانمند در این زمینه است که به خوبی توانسته از ظرفیت های ایجاد شده در بخش قرآن، بهره مند شود و با جذب فراگیران فراوان، آموزش های مناسبی را در این زمینه ارائه دهد.
او ادامه داد: در سالجاری بیش از هزار نفر از کارکنان و خانواده های صنایع الکترونیک شیراز در برنامه ها و مسابقه های قرآنی شرکت کردند که بیش از 100 نفر از آنها در بخش های مختلف از جمله مفاهیم عمومی و تخصصی، احکام در خانه، قرآن در خانه و مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) به عنوان برتر انتخاب شده و تجلیل شدند.
در این آیین همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از 100 نفر از کارکنان و خانواده های آنها که در جشنواره های قرآنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برتر شده بودند تجلیل شد.ک/2
3002 /1876



18/11/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن