تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه میانه: دشمن در صدد ایجاد انحراف بین ملت و مسئولین است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه میانه:
دشمن در صدد ایجاد انحراف بین ملت و مسئولین است
امام جمعه میانه گفت: دشمن در صدد است با ایجاد انحراف، ملت و مسئولین را از مسیر دین‌داری خارج کند.

خبرگزاری فارس: دشمن در صدد ایجاد انحراف بین ملت و مسئولین است



به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حامدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه 17 بهمن ماه، در جمع پرشور نمازگزاران با اشاره به قرار گرفتن در دهه مبارک فجر و تبریک این ایام و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین واقعه قرن به شمار می‌آید که بر پایه نظام حکومتی دینی و حاکمی اسلامی در راس تمام امور بنا شده است.
امام جمعه میانه با بیان این موضوع که از زمان شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت ایران مرتباً مورد تجاوز دشمنان قرار گرفته است، افزود: ترور شخصیت‌های تاثیرگذار و تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گواهی بر تاثیرگذاری این نظام نو پا است که استکبار جهانی از هیچ حربه‌ای برای سرنگونی آن فرو گذار نخواهد بود.
حامدی با اشاره به این موضوع که هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که دستورات حکومت اسلامی تاکنون به درستی در کشور اجرا شده است، زیرا که مسلماً در این راه عده‌ای دین را مانع رسیدن به منافع شخصی خود می‌دانند، اظهار داشت: باید تلاش تمام مسئولان و مردم برای اجرای دقیق قوانین اسلامی در جامعه باشد.
وی با اشاره به روزهای مهم و تاریخی در تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به 19 بهمن ماه به عنوان روز نیروی هوایی، خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی برای بقای خود، حساب ویژه‌ای بر روی نیروهای ارتش و نیروی هوایی باز کرده بود که این سربازان با هوشیاری و شجاعت و دلبستگی به ولایت پاسخی دندان شکن به زیاده‌خواهی‌های این رژیم خیانتکار و مفسد دادند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان میانه با اشاره بر امید دشمنان نظام و انقلاب در القای حس ناامیدی در بین مسئولان نظام، تاکید کرد: دشمن در صدد است با ایجاد انحراف، ملت و مسئولین را از مسیر دین‌داری خارج کند.
خطیب جمعه میانه افزود: دشمنان خود به این مسئله اذعان دارند که تهاجم فرهنگی اثرگذاری بیشتری نسبت به فشار تحریم‌ها و جنگ رودرو با ملت ایران دارد و در همین زمینه با آرامش خاطر و با برنامه‌ریزی برای سست کردن پایه‌های نظام و انقلاب قدم بر می‌دارند.
حامدی با بیان این موضوع که مراجع نظام به عنوان دیده‌بانان ملت در نشان دادن مسیر درست به شمار می‌آیند، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با محور قرار دادن مسیر حرکتی خود بر این پایه و اساس و هوشیاری کامل در برون رفت کشور از شرایط کنونی قدم بردارند چرا که هر اقدامی خلاف این موضوع موجباب شکست را فراهم می‌سازد.
امام جمعه میانه تصریح کرد: برنامه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی آشکار بود ولی در عرصه فرهنگی دشمن با عوام فریبی و دوپهلو سخن گفتن قصد پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود را دارد.
وی ضمن اعلام این موضوع که سیاسی کاری و جناح بندی و باندبازی از سوی مسئولان و مردم در شرایط کنونی جایز نیست، افزود: حکومتی که خواست و آروزی ملت است با پرداختن به مسائل بیهوده و بی‌ارزش و برخی فعالیت‌های انتخابی مسئولان در حال انجام خدمت به مردم جایز نبود و خیانتی بزرگ به شمار می‌آید.
وی با اشاره به این موضوع که کشور ما در تمام عرصه‌ها توان و قابلیت پیشرفت و تعالی را داراست، به رتبه نخست ایران در بسیاری از زمینه‌های علمی، تکنولوژی های روز در بین کشورهای جهان اشاره کرد و اظهار داشت: در جا زدن کشور بر سر مسائل اقتصادی برازنده این مملکت نیست و تمام افراد مکلفند با فعالیت جهادی به عنوان محور وحدت و برون رفت از شرایط کنونی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری قدم بردارند.
حامدی ضمن انتقاد از عقب گرد برخی از مسئولان و وزرای کشور در مواجهه با مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد : در طی مسیر 37 ساله انقلاب کشور با مشکلات فراوانی مواجهه بوده است که عزم ملی و همت مسئولان و همراهی مردم به سادگی پشت سر گذاشته شده است.
این مقام مسئول با تاکید بر عملکرد صحیح  وزرای کشور و تن ندادن به برخی مسائل سیاسی و جناحی، ضمن اشاره به برخی از وزرای دولت در حوزه‌های گوناگون از جمله بهداشت و درمان ، افزود : شرایط داخلی کشور باید طوری اداره شود تا با بستن درب چاهای نفت ملت به آسودگی به زندگی روزمره خود ادامه دهند.
خطیب جمعه میانه ضمن قدردانی از مراسمات و برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر در سطح شهرستان میانه، خدمات ارائه شده به مردم را از برکات پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و ضمن اشاره به  اجرای مراسمات سراسری از جمله دعای ندبه و همایش شهدای زینبیه و ثارالله، از آنها به عنوان محرکی برا ادامه دادن مسیر و  شناخت سایر مردم میهن اسلامی با شهرستان میانه عنوان کرد و بر لزوم برگزاری چنین مراسماتی در سال‌های آتی تاکید کرد.
حامدی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله حامدی در روز 25 بهمن ماه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی از برگزاری یادواره شهدای روحانی و مراسمی ویژه این روز در محل مسجد جامع شهر میانه خبر داد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه از برگزاری مراسم پرسش و پاسخ مسئولان به مردم در صبح روز جمعه، بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب در اجرای این گونه جلسات تاکید کرد و افزود: نبود برنامه‌ریزی دقیق باعث شد تا گزارش عملکرد فرماندار تا دقایقی بعد از اذان ظهر ادامه یابد و فرصت سپری شده متعلق به درگاه پروردگار متعال بوده که در زمان نماز جمعه و حضور مردم از دست رفت. انتهای پیام/60002/ق30

93/11/17 - 18:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن