تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819244642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز دولت برای واردات ۵۰۰ تویوتا هایلوکس و ۲۰۰ آمبولانس بنز+سند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
مجوز دولت برای واردات ۵۰۰ تویوتا هایلوکس و ۲۰۰ آمبولانس بنز+سند
بر اساس تصمیمات روزهای اخیر هیئت دولت، مقرر شده است ورود و ترخیص۵۰۰ دستگاه تویوتا هایلوکس و ۲۰۰ دستگاه آمبولانس بنز بدون رعایت محدودیت حجم موتور، مجاز باشد.

خبرگزاری فارس: مجوز دولت برای واردات ۵۰۰ تویوتا هایلوکس و ۲۰۰ آمبولانس بنز+سند



سایت صبحانه خبر داد: یکی از مهمترین و پر واکنش ترین مصوبات دولت یازدهم، ممنوع کردن واردات خودروهایی با حجم موتور بیش از 2500 سی سی بود که با سر و صدا و بازتاب های زیادی نیز در جامعه و رسانه ها همراه شد.
در این مصوبه مهم که شهریورماه امسال به تصویب کابینه رسید، خودروهای سواری با حجم موتور بالای (2500) سی قابل عرضه به بازار نبوده و صرفا امکان مرجوع نمودن به خارج از کشور را دارند. در بند دوم این ابلاغیه نیز تاکید شده است که  ورود و ترخیص هرگونه خودرو سواری با استناد به مصوبات سالهای گذشته دولت، صرفا برای خودروهای با حجم موتور 2500 سی سی و پایین تر مجاز است.
اما بر اساس تصمیمات روزهای اخیر هیئت دولت، مقرر شده است ورود و ترخیص500 دستگاه خودروی نجات تیپ 2 با شاسی تویوتا هایلوکس با حجم موتور cc2700 و دو دیفرانسیل و 200 دستگاه شاسی آمبولانس بنز اسپرینتر دو دیفرانسیل با سال ساخت 2014 بدون رعایت محدودیت حجم موتور، مجاز باشد.

  در این مصوبه دولت که توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به مسئولان دولتی ابلاغ شده و نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، همچنین تصریح شده است که واردات این بنزها منوط به تجهیز آمبولانس های وارداتی در داخل کشور و با رعایت قوانین و مقررات مربوط از جمله ضوابط فنی واردات خودرو و استانداردهای الزامی برای شماره گذاری، توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مجاز خواهد بود.

همچنین این مصوبه دولت، بنزها و تویوتاهای فوق را از بند 2 ابلاغیه 23 شهریورماه دولت مبنی بر اینکه « ورود و ترخیص هرگونه خودرو سواری صرفا برای خودروهای با حجم موتور 2500 سی سی و پایین تر مجاز است» مستثنی کرده است.   مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

93/11/14 - 16:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن