تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر مرکز راهبردی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر: ایران اسلامی اقتدار خود را به جهان نشان داده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر مرکز راهبردی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
ایران اسلامی اقتدار خود را به جهان نشان داده است
مدیر مرکز راهبردی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز ایران اسلامی اقتدار و عظمت خود را به جهان نشان داده است.

خبرگزاری فارس: ایران اسلامی اقتدار خود را به جهان نشان داده است



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سهراب انبارکی ظهر امروز در مراسم جشن پیروزی در جمع مردم شهر بردخون اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی به همراه داشته است که با مطالعه تاریخ مذلت بار و خفت‌آور قاجار و پهلوی عظمت این انقلاب و حرکت مردم ایران اسلامی نمایان و مشخص می‌شود.
وی افزود: شاهان پهلوی با خفت در برابر حکام مستکبر غرب تعظیم و کرنش می‌کردند که آدمی از گفتن آن شرم می‌کند اما امروز حاکمان کشورهای جهان در صحنه‌های بین‌المللی آرزوی دیدار با مسئولان نظام اسلامی دارند و برای ملاقات و تبادل نظر با آنان لحظه شماری می‌کنند و این نشانه ابهت ایران اسلامی است.
مدیر مرکز راهبردی سپاه امام صادق(ع)با بیان اینکه ایران اسلامی آرزوی ائمه اطهار در زمینه تشکیل حکومت اسلامی را عملی ساخت، اضافه کرد: قطار انقلاب اسلامی مسیر خود را با سرعت می‌پیماید و با توکل بر خدا به هدف و مقصد خواهد رسید اما نیاز است به رسالت خود پایبند باشیم.
انبارکی مقایسه انقلاب اسلامی با دوران طاغوت را دشوار دانست و گفت: نظام ارباب رعیتی آنچنان در کشور حاکم بود که مردم جرأت نفس کشیدن نداشتند اما انقلاب اسلامی مردان و زنانی را پرورش داد که مقام‌های والایی کسب کرده و صحنه کربلا را برای مردم تداعی کردند.
وی خاطرنشان کرد: از راهبردها و استراتژی‌های دشمن بحث براندازی است که برای تحقق آن تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهد پس دشمن شناس باشیم و مرز بین خودی و غیرخودی را تشخیص دهیم و برای تحقق تمدن عظیم اسلامی تلاش کنیم.
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بردخون نیز گفت: بردخون در زمان انقلاب روستایی کوچک و دورافتاده بود اما مردان و زنان این دیار همراه با مردم ایران اسلامی بر ضد رژیم پهلوی قیام کردند به گونه‌ای که مبارزات انقلابی و ضد رژیم پهلوی زبانزد خاص و عام شده است.
عباس جمالی‌فرد افزود: امروز مردم این بخش مانند زمان انقلاب پشت سر رهبر خود قرار گرفته‌اند و برای حفظ ارزش های اسلامی از جان و دل تلاش می‌کنند. انتهای پیام/66003/س30

93/11/13 - 14:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن