تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802941924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي با 8 هزار ميليارد ريال سرمايه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲ب.ظ)
صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي با 8 هزار ميليارد ريال سرمايه مديرعامل صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري بخش کشاورزي گفت: سرمايه موجود اين صندوق اعم از ملي، استاني و شهرستاني به هفت هزار و 950 ميليارد ريال رسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج،سيدعبدالکريم رضوي با بيان اين مطلب گفت: هم اينک 88 صندوق غيردولتي حمايت از توسعه بخش کشاورزي در سطح کشور وجود دارد.
وي گفت: از اين ميان 32 صندوق در مراکز استانها با سرمايه پنچ هزار و 90 ميليارد ريال فعاليت دارند که 64 درصد سرمايه کشوري اين صندوق را شامل مي شوند.
مديرعامل صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري بخش کشاورزي افزود: هفت صندوق تخصصي ملي نيز با سرمايه دو هزار ميليارد ريال وجود دارد که 25 درصد سرمايه کشوري را در اختيار دارند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي،وي ادامه داد: همچنين 10 صندوق تخصصي بانوان روستايي و عشايري با سرمايه 330 ميليارد ريال و نيز 39 صندوق شهرستاني با 830 ميليارد ريال سرمايه در اين حوزه فعال هستند.
رضوي در ادامه گفت: تا پايان امسال صندوقهاي شهرستاني در چهار استان تهران، سمنان، خراسان جنوبي و خراسان شمالي کامل مي شود.
وي با اشاره به عضويت 848 تشکل و اتحاديه به عنوان سهامدار در اين صندوق ها افزود: عمده تشکل هاي فراگير اين بخش همچون اتحاديه هاي توليدي، تعاونيهاي فعال در بخش هاي مختلف زراعت، باغباني، دامداري و آبزي پروري سهامدار هستند.
وي با اشاره به اينکه اين مجموعه تسهيلات با کارمزد چهار درصد در اختيار فعالان بخش کشاورزي قرار مي دهد ادامه داد: از ابتداي امسال هزار و 300 ميليارد ريال وام و تسهيلات به کشاورزان و تشکلهاي مربوطه داده شده است.
رضوي گفت: ماهيت اين صندوقها غيردولتي است و مردم آن را متعلق به خود مي دانند، از اين رو معوقات تسهيلات اعطايي توسط صندوق طي سالهاي فعاليت کمتر از نيم درصد بوده است.
وي افزود: علاوه بر آن عامليت اعتبارات دولتي در حوزه هاي مختلف همچون آبياري تحت فشار و سهم مربوط به هدفمندي يارانه ها نيز در اختيار اين صندوقها براي توزيع قرار مي گيرد.
مديرعامل صندوق حمايت از توسعه سرمايه گذاري بخش کشاورزي گفت: هم اينک اين مجموعه از محل همين اعتبارات عامليت هزار و 200 ميليارد ريال را براي توزيع در بخش کشاورزي پذيرفته است.
وي در تشريح عملکرد صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي در خراسان رضوي نيز آن را مثبت و قابل قبول ذکر و بيان کرد: طرحي در حوزه هفت شهرستان اين استان مطالعه شده که در صورت فراهم شدن زمينه، صندوقهاي حمايت از توسعه کشاورزي در اين شهرستانها تشکيل مي شود.
رضوي همچنين از انجام مطالعات مربوط به صندوق تخصصي زعفران خبر و ادامه داد: اين صندوق مشترک بين دو استان خراسان رضوي و خراسان جنوبي مي باشد که اميدواريم به سرعت راه اندازي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن