تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم از مردم براي شرکت در تظاهرات عليه توهين به پيامبر(ص)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ بهمن ۱۳۹۳ (۷:۵۶ق.ظ)
دعوت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم از مردم براي شرکت در تظاهرات عليه توهين به پيامبر(ص) شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم با صدور بيانيه اي، از مردم براي شرکت در تظاهراتي باشکوه پس از اقامه نماز جمعه در روز سوم بهمن ماه جاري، همزمان با سراسر ميهن اسلامي ايران براي ابراز انزجار قلبي از توهين به ساحت قدسي پيامبر اسلام(ص) دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم با صدور بيانيه که نسخه اي از آن در اختيار اين دفتر قرار گرفت، آمده است: بار ديگر در اجراي طرح مذبوحانه استکباري – صهيونيستي و با پوشش ظاهري يک نشريه فرانسوي به ساحت قدسي رحمه للعالمين و مقدس ترين مقدسات، حضرت محمد(ص) اهانت وقيحانه اي صورت گرفت.
در اين بيانه اضافه شده است: اين اقدام موهن و از پيش طراحي شده دشمنان کينه توز اسلام، قلوب مالامال از عشق به پيامبر رحمت و عطوفت را جريحه دار و خشم مقدس تمامي آزادي خواهان و امت اسلامي را برانگيخته است.
در اين بيانه تصريح شده است: طرح شيطاني سردمداران جنايت پيشه غرب و انگليس مکار که در پس نقابي شوم و با استفاده ابزاري از شيعه لندني و سني آمريکايي اين مزدوران و دست پرورده هاي آمريکا و انگليس عملياتي شده و همانا نيت پليد و هدف اصلي آن تکميل پروژه اسلام هراسي و توطئه عليه مسلمانان و کشورهاي اسلامي مي باشد که انسجام و هوشياري همگان در برابر اين ترفندها و عکس العمل قاطع و يکپارچه، ضرورتي انکارناپذير است.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قم در اين بيانيه ضمن محکوميت شديد اين اقدام رذيلانه و ايده صهيونيستي محکوم به شکست و فنا، از آحاد مردم متدين عش آل محمد(ص) دعوت کرده است تا با حضور چشمگير در صفوف نماز وحدت آفرين جمعه مورخ سوم بهمن ماه، در تظاهراتي باشکوه که پس از اقامه نماز و همزمان با سراسر ميهن اسلامي ايران براي ابراز نفرت و انزجار قلبي از توهين به ساحت قدسي پيامبر عظيم الشان اسلام(ص) از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهارراه شهدا برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
نشريه فکاهي «شارلي ابدو» در شماره جديد خود اقدام به درج مجدد کاريکاتوري از پيامبر گرامي اسلام(ص) در روي جلد به بهانه آزادي بيان، کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن