تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799362662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شيفت شب با شعار «آيا بهتر نيست كه بيشتر بدانيم؟» رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۴۴ب.ظ)
«شيفت شب» نيکي کريمي رونمايي شد؛ شيفت شب با شعار «آيا بهتر نيست كه بيشتر بدانيم؟» رونمايي شد مراسم رونمايي فيلم سينمايي «شيفت شب» به كارگرداني و نويسندگي نيكي كريمي با حضور علي اصغري، نويسنده، محمدرضا فروتن و ليلا زارع در پرديس سينما گالري ملت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در ابتداي اين مراسم علي اصغري در مورد ايده اين فيلم گفت: ايده و طرح کار از محمود قديمي بود. نسخه اوليه فيلمنامه را نيکي کريمي با نامي ديگر نوشته بود و پروانه ساخت هم دريافت کرده بود. سال گذشته از من دعوت به همکاري کردند. ۹ ماه طول کشيد تا به نتيجه برسيم و در حين کار نيز تغييراتي در فيلمنامه داشتيم. پس از آن کار آغاز و ۴۰ روز فيلمبرداري داشتيم.
در ادامه ليلا زارع در مورد اين تجربه گفت: همکاري خيلي خوبي بود، من در اين کار خيلي چيزها ياد گرفتم و کار کردن با نيکي کريمي برايم خيلي لذت بخش بود.
وي در مورد داستان فيلم و نقشش در اين قصه گفت: قصه اين فيلم يک قصه اجتماعي است و من نقش زن يک خانواده کوچک سه نفري را بازي مي‌کنم.
در ادامه محمدرضا فروتن در مورد قصه و نقشش عنوان کرد: نقش مردي را دارم که در بحران‌هاي مالي قرار گرفته و فشارهاي اقتصادي و مسائل مالي که در اثر يک کلاهبرداري برايش اتفاق مي‌افتد زندگي و رابطه‌اش با همسرش را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.
وي در مورد تجربه کار کردن با نيکي کريمي اظهار کرد: سال‌ها است که با نيکي کريمي رابطه دوستانه‌اي دارم و بسيار باعث خوشحالي‌ام بود که در کاري حضور داشته باشم که او در مقام کارگردان آن فيلم باشد.
پس از پخش ۳ دقيقه از فيلم «شيفت شب» زارع در مورد بازي با بازيگر کودک فيلم گفت: کودک بسيار باهوشي بود. هر چند که بچه‌ها معمولاً سر کار خيلي زود خسته مي‌شوند اما او نسبت به ساير کودکاني که تا به حا تجربه بازي با آن‌ها را داشتم بسيار با استعدادتر بود و کار کردن با او اصلاً سخت نبود.
در ادامه اصغري در مورد فضاي قصه تصريح کرد: قصه بيانگر حال و هواي زني است که زندگي آرامي دارد، اما؛ با خبري که به او مي‌دهند متوجه مي‌شود که قرار است با يک طوفان مواجه شود و آرامشش به هم مي‌ريزد، اين قصه شايد غم‌انگيز باشد، اما؛ تلخ به آن معنا که حاوي نااميدي و سياه‌نمايي باشد، نيست.
پس از آن زارع در پاسخ به پرسش احسان کرمي مجري برنامه مبني بر اينکه چقدر به دريافت سيمرغ چشم داريد، گفت: وقتي آدم کار مي‌کند، بيشتر به کيفيت کار مي‌انديشد و مهم نتيجه آن است که روي پرده مي‌بيند. من فيلم را هنوز کامل نديده‌ام اما چند سکانسي را که ديدم خيلي دوست داشتم.
وي اذعان داشت: به هر حال دريافت سيمرغ و هر جايزه ديگري براي هر کسي خوشايند است، اما؛ تا وقتي همه کارها را نبيني نمي‌تواني قضاوت کني که کدام کار شايسته سيمرغ است.
در ادامه فروتن نيز در مورد دريافت سيمرغ عنوان کرد: متاسفانه طي سال‌هاي اخير کساني جايزه دريافت کرده‌اند که موجب شده سيمرغ معني‌اش را برايم از دست بدهد. حتي در مورد اين افراد اين ذهنيت به‌وجود مي‌آيد که دريافت جايزه از سوي آن‌ها سفارشي است، اميدوارم امسال اين‌گونه نباشد و کساني که لايق دريافت سيمرغ هستند آن را کسب کنند. اينکه يک نفر سيمرغ بگيرد و همه تعجب کنند نشانگر نادرست بودن اين انتخاب است.
وي افزود: يک زماني به دريافت سيمرغ فکر مي‌کردم. در واقع در مورد برخي کارها فکر مي‌کردم که بايد ديده شود و آن را کاري خوب و درخور توجه مي‌دانستم، اما؛ فکر مي‌کنم کارهاي خيلي خوبي وجود داشته که ديده نشده و مهجور مانده است.
پس از آن ليلا زارع در مورد قشر مخاطب اين فيلم بيان کرد: «شيفت شب» فيلمي است که ديدن آن براي همه افراد خوب و خوشايند است. هر کس که ان را ببيند لذت مي‌برد، مربوط به گروه يا قشر خاصي نيست. مشابه داستانش را بسيار زياد در جامعه ديده‌ايم.
اصغري نيز در اين رابطه شرح داد: «شيفت شب» فيلمي است که تمام اعضاي خانواده به راحتي با آن ارتباط برقرار مي‌کنند، اين فيلم حاوي هشداري است مبني بر اينکه سعي نکنيم طبقه خانواده‌مان را تغيير دهيم.
در ادامه اين مراسم در پاسخ احسان کرمي در مورد پيش‌بيني استقبال از فيلم فروتن گفت: من فيلم را نديده‌ام و اصلاً نمي‌توانم حتي حدس بزنم که چقدر مورد توجه و رضايت مخاطبان قرار خواهد گرفت.
اصغري در اين رابطه اظهار کرد: مي‌توانم بگويم «شيفت شب» متفاوت‌ترين کار نيکي کريمي و جزو کارهاي خوب جشنواره است.
پس از آن در پاسخ به درخواست احسان کرمي مبني بر بيان جمله‌اي در تبليغ اين فيلم، ليلا زارع گفت: فکر مي‌کنم امسال جشنواره پررونقي داشته باشيم و بهتر است که همه فيلم‌ها ببينيم.
اصغري اظهار کرد: شيفت شب يک درد مشترک است و بازخورد خيلي خوبي پيدا مي‌کند، اين فيلم کار متفاوتي است و به گفته خود نيکي کريمي به شدت از سينماي او فاصله گرفته است.
فروتن نيز در اين رابطه بيان کرد: بايد فضاي مناسب براي فيلم‌هايي که توان اين را دارد که با مخاطب ارتباط برقرار کند فراهم شود، بعضي فيلم‌ها پتانسيل و توان دارند که بيشتر راجع به آن‌ها حرف زده شود و ديده شوند.
وي افزود: اميدوارم شرايط و امکانات براي اين فيلم، به اندازه حرفي که دارد مهيا شود تا مردم ببينند و لذت ببرند.
در پايان شعار اين فيلم که جمله «آيا بهتر نيست که بيشتر بدانيم؟» بود، توسط ليلا زارع بيان شد و محمدرضا فروتن نيز از پوستر فيلم رونمايي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن