تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820728184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاب تصویر نویسنده را هدایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نویسنده «آخرین بازی» در گفت و گو با پانا: قاب تصویر نویسنده را هدایت می کند خبرگزاری پانا: سعید جلالی نویسنده مجموعه تلویزیونی «آخرین بازی» گفت: به تصویر کشیده شدن متن روی قاب می تواند نویسنده را در ادامه کارش هدایت کند. برای مثال اگر نقشی کمرنگ است و جای کار دارد آن را در داستان برجسته تر کند یا روتوش هایی بر متن داشته باشد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي ساعت 12:53

خبرگزاری پانا+

سعید جلالی نویسنده سریال «آخرین بازی» که این شب ها از شبکه پنج سیما در حال پخش است، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره علت عدم همکاری اش با علیرضا کاظمی پور نویسنده ای که همیشه او را در سریال های مختلف همراهی می کند، توضیح داد: زمانی که نگارش قصه «آخرین بازی» به من پیشنهاد شد، من و علیرضا کاظمی پور همزمان درگیر پروژه «دردسرهای عظیم» بودیم و فرصت نوشتن متن را نداشتیم. اما به دلیل علاقه و ارادتی که به آقای سهیلی زاده دارم و رابطه ما چیزی فراتر از یک همکاری ساده است و ایشان مثل برادر من هستند متن کار را برعهده گرفتم.
وی افزود: بنابراین آقای کاظمی پور به دلیل مشکلاتی که داشت، از من خواست به تنهایی کار را بنویسم و نتوانست ما را همراهی کند. اما در سریال جدید شبکه سه سیما به کارگردانی سعید سلطانی در کنار هم هستیم و نگارش متن آن مجموعه را برعهده داریم.
نویسنده سریال «آوای باران» در پاسخ به این که آیا نگارش همزمان با تولید را که در حال حاضر در تلویزیون به یک روال تبدیل شده است، مناسب ارزیابی می کند یا نه، بیان داشت: به این ماجرا می توان از دو منظر نگاه کرد. اگر فیلمنامه یک مجموعه از قبل آماده باشد، به این دلیل که امکان فراغ بال برای پیش بردن کار را برای تیم سازنده و بازیگران فراهم می کند، یک حسن و امتیاز است اما یک آفت و آسیب را هم می تواند به دنبال داشته باشد و آن بیات شدن کار است. چراکه امکان به روز رسانی با اتفاقات لحظه به لحظه و جاری را کمتر دارد. در حالیکه در بسیاری از سریال هایی که متن شان به روز نوشته می شود، نویسندگان از ماجراهای و رویدادهای جاری کشور وام می گیرند و همین موضوع به جذاب تر شدن کار کمک می کند.
وی ادامه داد: اما همزمانی نوشتن متن با تولید از این نظر که ممکن است برای نویسنده استرس ایجاد کند و او همیشه جریان تولید را پشت سر خود حس کند، کمی آزادهنده است. هرچند من خودم به این شیوه عادت کرده ام و به نظرم هیجان به تصویر کشیده شدن متن روی قاب می تواند نویسنده را در ادامه کارش هدایت کند. برای مثال اگر نقشی کمرنگ است و جای کار دارد آن را در داستان برجسته تر کند یا روتوش هایی بر متن داشته باشد.
«آخرین بازی» داستان جوانی به نام قباد است که به فوتبال علاقه زیادی دارد و سودای شهرت در سر دارد.
امیرحسین رستمی در نقش سیاوش رستمی، روناک یونسی (شعله)، آتش تقی‌پور (جواد)، زویا امامی (مهین)، مانی نوری (قباد)، مهران ضیغمی (خشایار)، ساعد هدایتی (قیدی)، لادن پروین (خانم خسروی)، امین هاشمی و رضا توکلی (آقای بوستانی) از بازیگرانی هستند که در آخرین بازی نقش‌آفرینی می‌کنند.فاطیما بهارمست، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتاضی، بابک جهانگیر و سعید شریف دیگر بازیگران سریال هستند.
برخی از عوامل سازنده سریال آخرین بازی عبارتند از: مدیر تصویربرداری محمد افسری، صداگذار و تدوین رضا بهارانگیز، آهنگساز فرزین قره‌گوزلو، طراح گریم نوید فرح‌مرزی، طراح صحنه و لباس سهیل میرسپاسی، دستیار اول کارگردان امین محمودی، مدیر برنامه‌ریزی سعید عباسی، منشی صحنه آرزو قربانی، مجری طرح محمد مناجاتی، مدیر تولید نعمت‌الله یمینی، مشاور ورزشی محمد رجبی، عکاس سمیرا بختیاری و روابط عمومی آیدین نادری.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن