تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819519051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آب لوله کشی ماهشهر قابل شرب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نماینده ماهشهر؛
آب لوله کشی ماهشهر قابل شرب نیست
نماینده مردم ماهشهر با بیان اینکه آب لوله‌کشی این شهر قابل شرب نیست گفت که این مسئله هزینه زیادی را به مردم متحمل کرده است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حبیب آقاجری در تذکرشفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: آب شهر حوزه انتخابیه اینجانب بسیار نامناسب است و سختی بالای سه هزار دارد.

وی در ادامه افزود: آب لوله‌کشی این منطقه قابل شرب نیست و مردم مجبورند از تصفیه خانه های محلی که هزینه زیادی دارد استفاده کنند.

آقاجری ضمن در خواست تسریع انتقال آب از سد کوثر به این منطقه از وزیر نیرو گفت: آب کشاورزی در هندیجان تقریبا قطع شده و محصولات کشاورزان خشک شده است.

این نماینده مجلس نسبت به نبود بیمارستان دولتی در شهر 320 هزار نفری ماهشهر نیز انتقاد کرد و افزود: ماهشهر بیمارستان دولتی ندارد و تنها بیمارستان دولتی آن توسط خیریه ساخته که زایشگاه است و ناچاراً به عنوان بیمارستان نیز استفاده می‌شود، بیمارستان جایگزین نیز سه سال پیش ساخته شد اما به علت کمبود بودجه متوقف شده است.

انتهای پیام/ض









تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن