تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798481232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از «مرگ ماهی» در «یک فیلم، یک سلام» حجازی: جایزه جشنواره فجر از بزرگترین جوایز بین‌المللی مهم‌تر است/کلاری:«مرگ ماهی» مخاطبان زیادی را به خود جذب خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رونمایی از «مرگ ماهی» در «یک فیلم، یک سلام»
حجازی: جایزه جشنواره فجر از بزرگترین جوایز بین‌المللی مهم‌تر است/کلاری:«مرگ ماهی» مخاطبان زیادی را به خود جذب خواهد کرد
محمود کلاری مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی‌ «مرگ ماهی» گفت: متاسفانه شرایط فیلم‌ها به گونه‌ای شده که نسل جوان ما با فیلم‌ها ارتباط برقرار نمی کنند، این فیلم بسیار متفاوت است و حتما بعد از اکران مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: حجازی: جایزه جشنواره فجر از بزرگترین جوایز بین‌المللی مهم‌تر است/کلاری:«مرگ ماهی» مخاطبان زیادی را به خود جذب خواهد کرد



به گزارش خبرگزاری فارس، ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» صبح روز یکشنبه با حضور روح اله حجازی کارگردان، محمود کلاری مدیر فیلمبرداری، ریما رامین فر و بهرنگ علوی بازیگران این فیلم برگزار شد.
در ابتدای این برنامه احسان کرمی با اشاره به یکی از دیالوگ های فیلم «مرگ ماهی» گفت: همیشه فکر می کردم ماهی ها وقت مردن هنگامی که لب می زنند یک چیزی می خواهند بگویند که من نمی شنوم.
حجازی کارگردان این فیلم بیان کرد: فیلمنامه را برای نخستین بار به تنهایی نوشتم و سرمایه گذاری بخش اعظم فیلم را بانک پاسارگاد بر عهده گرفته است.
وی ادامه داد: بسیار سخت بود که این فیلم را به تنهایی تهیه کنم وقتی فیلمنامه تمام شد از اینکه تمام کسانی را که دوستشان داشتم در این فیلم حضور داشتند حس خوبی داشتم.
کارگردان «مرگ ماهی» بیان کرد: در ابتدا احساس کردم کار سختی را پیش رو دارم چون با فیلمنامه سختی روبرو بودم و برای تدوین فیلم از هایده صفی یاری و دخترش کمک گرفتم.
وی با اشاره به اینکه این فیلم ادامه کارهای قبلی من است گفت: فکر می کنم متفاوت تر و جذاب ترین فیلمم را مخاطبان زمان اکران خواهند دید؛ حضور آقای کلاری و دیگر عوامل و همچنین بازیگران خوب به دیده شدن این فیلم کمک خواهد کرد.
حجازی ادامه داد: این فیلم لوکشین محور است و میثم میرزایی طراحی آنونس و پوستر را انجام داده است و در حال حاضر تیزری که می بینید تیزر موقت است و فعلا تیزر اصلی آماده نشده است.
این کارگردان در پاسخ به سوال احسان کرمی در خصوص اینکه فیلم های قبلی شما مخاطبان خاصی داشت فکر می کنید این فیلم هم همین حال و هوا را دارد و باید دنبال شکل روایت فیلم های گذشته تان باشیم یا خیر؟ افزود: همیشه فکر می کردم فیلم های قبلی ام بهتر است اما این فیلم با تغییراتی که در پی داشت یکی از متفاوت ترین فیلم هایم خواهد بود چرا که گروه خوبی با انگیزه آمده بودند تا کاری را به سرانجام برسانند.
وی در ادامه درباره کمک های آقای کلاری در این کار گفت: آنقدر کلاری در این فیلم تاثیرگذار بود که فکر می کنم نمی توانم بدون او کار کنم این فیلم درست است که مانند 2 فیلم قبلی من ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می کند ولی در آن صحنه هایی مشاهده می شود که باعث جذب مخاطب خواهد شد.
حجازی تاکید کرد: فیلم جهت دکوپاژ فوق العاده فضای خوبی را ایجاد کرده و فصل مشترک آن با آثار قبلی ام آن است که درباره روایت انسان ها صحبت می کند؛ این فیلم از نظر تصاویر ویژگی های بصری و قصه ای دارد که باعث همزادپنداری با مخاطب می شود.
حجازی در ادامه درباره استقبال خود از جشنواره فلم فجر گفت: امید دارم اتفاق خوبی در جشنواره برای این فیلم بیفتد و همچنین در اکران عمومی هم اتفاق بهتری نسبت به آثار قبلی رخ دهد.
این کارگردان در رابطه با انتقادهایی که این روزها در برخی سایت ها نسبت به جشنواره فیلم فجر مطرح میشود گفت: من از دوستانی که به جشنواره انتقاد دارند می خواهم که انتقادات خود را نسبت به مدیران ابراز کنند و اصل جشنواره را زیر سوال نبرند.
وی افزود: جشنواره فیلم فجر بسیار اهمیت دارد زیرا مختص کشور خودمان است به نظر من جوایز جشنواره فجر از بزرگترین جوایز بین المللی نیز مهم تر است و فکر می کنم دوستانی مثل آقای فرهادی که جوایز مهم بین المللی را دریافت کرده اند نیز چنین عقیده ای داشته باشند.
حجازی ادامه داد: به نظر من ما باید برای جشنواره فجر احترام خاصی قائل شویم و حتی فکر می کنم دلیل واکنشی که برخی دوستان نشان دادند این است که آنها هم می خواستند در جشنواره حضور داشته باشند.
ما هرطور شده باید جشنواره را حفظ کنیم و سعی کنیم این فضای صمیمی از بین نرود؛ بیایید همدیگر را دوست داشته باشیم. محمود کلاری مدیر فیلمبرداری «مرگ ماهی» درباره آنونس فیلم گفت: آنونسی که پخش شد به فیلم ربطی ندارد، وقتی حجازی فیلمنامه را به من پیشنهاد داد چیزی که من را جذب این فیلم کرد راز و رمز قصه و همچنین نگاه رئالیستی فیلم بود.
این فیلمبردار در ادامه افزود: مدتها پیش این پروژه به من پیشنهاد شد که در آن زمان در ایران نبودم، با دیدن نقطه نظرات مشترک خود با حجازی فیلمنامه را پذیرفتم. شکل فیلم به صورت سینما اسکوپ است؛ کار با حجازی بسیار راحت بود و فشار کاری احساس نشد.
با درخواست احسان کرمی هر کدام از بازیگران جمله تبلیغاتی برای فیلم خود گفتند.
کلاری در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه شرایط فیلم ها به گونه ای شده که نسل جوان ما با فیلم ها ارتباط برقرار نمی کنند، این فیلم بسیار متفاوت است و حتما بعد از اکران مخاطبان زیادی را جذب خواهد کرد. بهرنگ علوی بازیگر فیلم سینمایی «مرگ ماهی» گفت: بعد از بازی در فیلم دربند نقش های مشابه زیادی به من پیشنهاد شد که حال هوای دربند را داشت اما هیچ کدام را نپذیرفتم چون هیچ وقت دوست نداشتم کلیشه شوم.
وی ادامه داد: بعد از دوسال حجازی نقش متفاوتی را به من پیشنهاد داد؛ در حال حاضر نمی توانم درباره نقش خود صحبت کنم فقط می توانم بگویم من یکی از "ماهی ها" در رودخانه ای که جریان داشت بودم.
علوی همچنین عنوان کرد: اصولا فیلم ها برگرفته از داستان ها هستند ولی فیلم «مرگ ماهی» اینگونه نیست؛ این فیلم دور بودن از زندگی ماشینی را روایت می کند.
بهرنگ درباره تبلیغات این فیلم در جشنواره گفت: در این فیلم تمام گروه همکاری خبی با هم داشتند و من بعید می دانم امسال سیمرغ بگیرم چون فیلم های خوبی به جشنواره راه پیدا کرده است. ریما رامین فر بازیگر «مرگ ماهی» با اشاره به اینکه بازی در این فیلم مشکلات زیادی داشت افزود: لوکیشن های این فیلم در شهرستان بود که با تمام سختی هایش برایم تجربه شگفت انگیزی بود.
رامین فر با اشاره به نقش خود در این فیلم ادامه داد: در «مرگ ماهی» ایفاگر شخصیتی معمولی و مهرطلب هستم.
وی با بیان اینکه فکر می کنم ترکیب دکور در این کار شگفت انگیز است گفت: گروه آنقدر انرژی بخش بود که برای اولین بار در مرحله دورخوانی و تمرین تمام عوامل به من کمک می کردند؛ از تمام گروه قدردانی می کنم، «مرگ ماهی» مانند هیچ فیلمی نیست چون با عشق کارگردان ساخته شده است.
در انتهای برنامه روح اله حجازی از ریما رامین فر خواست تا شعار فیلم را بخواند و او هم پیام را اینگونه بیان کرد: ماهی هایی هستیم که دوسِت دارم روی لبهایمان مرده است.
انتهای پیام/

93/10/28 - 16:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن