تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۲ زائر در اربعين فوت كردند/انتقال جسد ۳۴ زائر به ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۲۷ب.ظ)
مدير كل عتبات سازمان حج وزيارت خبر داد؛ ۴۲ زائر در اربعين فوت كردند/انتقال جسد ۳۴ زائر به ايران مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت از فوت ۴۲ زائر ايراني كه به صورت انفرادي براي پياده روي اربعين حسيني به عتبات اعزام شده بودند خبر داد و اعلام كرد: براساس موافقت خانواده‌هاي اين زائران، جسد ۸ نفر در عراق دفن و جسد ۳۴ نفر هم براي خاكسپاري به ايران اسلامي منتقل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن نظافتي، مديرکل عتبات سازمان حج و زيارت، از فوت ۴۲ زائر ايراني در همايش بزرگ پياده‌روي اربعين حسيني خبر داد.
وي افزود: بر اساس موافقت خانواده‌هاي اين زائران، پيکر ۳۴ زائر حسيني براي خاک‌سپاري به ايران اسلامي منتقل شد و ۸ نفر هم در شهرهاي کربلاي معلي و نجف اشرف دفن شدند.
نظافتي اظهار داشت: از اين تعداد ۱۲ نفر بر اثر تصادفات و حوادث مختلف جان خود را از دست داده‌اند و مابقي به مرگ طبيعي از دنيا رفته‌اند.
وي ادامه داد: اين گروه از زائران به‌صورت انفرادي به عتبات سفرکرده بودند و اعزام آن‌ها از سوي سازمان حج وزيارت صورت نگرفته بود، اما؛ طبق وعده‌اي که سازمان به زائران اربعين داده بود، تمامي اين عزيزان را بدون دريافت هيچ گونه وجهي بيمه کرده است و هزينه‌هاي آن‌ها را بيمه ايران به ورثه آن‌ها پرداخت خواهد کرد.
مديرکل عتبات سازمان حج و زيارت اظهار داشت: تمامي مراحل نقل‌وانتقال پيکر اين زائران از سوي سازمان حج وزيارت صورت گرفته است و هزينه‌ها آن‌ها از طريق بيمه پرداخت‌شده و هيچ هزينه‌اي از خانواده‌هاي آن‌ها دريافت نشده است.
وي همچنين درباره تصوير دختربچه‌اي که در شبکه‌هاي اجتماعي منتشرشده است، اظهار کرد: طبق آنچه تاکنون مشاهده‌شده است اين تصوير متعلق به زائران ايراني نيست، زيرا آنچه در متن عربي اين تصوير آمده است نوشته‌شده که اين دختر در بغداد يافت شده و دريکي از مراکز نظامي عراق نگهداري مي‌شود و اسمي از ايراني بودن آن به ميان نيامده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن