تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باکس‌آفیس كريسمس/ «شكسته‌نشده» و «درون جنگل» پیشگامند -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
باکس‌آفیس كريسمس/ «شكسته‌نشده» و «درون جنگل» پیشگامند

فیلم «چشمان بزرگ»


شناسهٔ خبر: 2450762 یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
هنر > سینمای جهان

بازار كريسمس هميشه زماني مطلوب براي عرض فيلم‌هاي جديد است؛ فيلم هايي كه در عين حال به فصل جوايز سينمايي نيز چشم دارند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم درام جنگ جهانی دوم آنجلینا جولی یعنی «شكسته نشده» و «درون جنگل» کمپانی دیسنی هر دو فروش بزرگی در اکران روز کریسمس خود داشتند و بردهایی را برای صنعت فیلم هالیوود به ارمغان آوردند که بعد از افت باکس‌آفیس در روزهای شکرگزاری و همچنین هک شدن کمپانی سونی شدیدا به آن نیاز بود.فیلم «شكسته نشده» محصول کمپانی یونیورسالاين فيلم با نمایش در 3131 سالن سینما موفق به کسب 15.6 میلیون دلار شد که بعد از فروش 24.6 میلیون دلاری فیلم «شرلوک هولمز» در سال 2009 و فروش 18.1 میلیون دلاری «بينوایان» در سال 2012 و بدون احتساب تورم، تبدیل به سومین اکران بزرگ روز کریسمس تاریخ شد. این فیلم که با اقتباس از بیوگرافی پرفروش لارا هیلن‌برند از زندگي لوييز زامپريني ساخته شده، از جک او‌کانل در نقش اين قهرمان و بازمانده جنگ جهانی دوم استفاده می‌کند. زامپرینی بعد از سقوط هواپیما در اقیانوس زنده می‌ماند و توسط ژاپنی‌ها دستگیر و به عنوان یک زندانی جنگی شکنجه می‌شود.فیلم «درون جنگل» محصول كمپاني ديسنياين فيلم هم خیلی عقب نماند و با فروش 15.1 میلیون دلاری از نمایش در 2440 سالن سینما در رتبه دوم جای گرفت. این فیلم که اقتباسی از نمایش موزیکال برادوی استیون سوندهایم است و از بازیگرانی از جمله مریل استریپ، امیلی بلانت، آنا کندریک، جیمز کوردن، کریس پاین و جانی دپ استفاده می‌کند، امیدوار است بتواند موفقیت دیسنی را در باکس‌آفیس ادامه دهد.
فیلم «درون جنگل»
انتظار می‌رود طی تعطیلات آخر هفته طولانی هر دوی این فیلم‌ها بتوانند به فروشی بیش از 40 میلیون دلار دست پیدا کنند که بسیار بالاتر از امیدهای اولیه است.فیلم «هابیت: نبرد پنج لشکر» ساخت کمپانی‌های نیولاین و ام‌جی‌اماين فيلم که از هفته پیش اکران خود را آغاز کرده نیز روز پنج‌شنبه 13.1 میلیون دلار دیگر فروش داشت و با فروش کل داخلی 127.1 میلیون دلار هنوز هم ممکن است در رتبه اول پرفروش‌ها جای بگیرد.فيلم «مصاحبه» محصول سونياکران بزرگ دیگر روز کریسمس فیلم کمدی جنجالی «مصاحبه» بود که در آن ست روگن و جیمز فرانکو نقش دو گزارشگر را بازی می‌کنند که توسط سی‌آی‌ای استخدام می‌شوند تا کیم جونگ اون رییس‌جمهور کره شمالی را به قتل برسانند. سونی هفته پیش و بعد از دریافت تهدید از سوی گروهی از هکرها مبنی بر منفجر کردن سالن‌های سینمایی که این فیلم را پخش کنند اکران آن را کنسل کرده بود. اما بعد از اینکه رییس‌جمهور اوباما از سونی به خاطر عقب کشیدن انتقاد کرد، این کمپانی روز سه‌شنبه اعلام کرد که این فیلم را در بیش از 330 سالن سینمای مستقل و همچنین در فرمت VOD نمایش می‌دهد.
فیلم مصاحبه
با توجه به اینکه این فیلم از روز چهارشنبه به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار گرفت و تنها در سالن‌های محدودی به نمایش درمی‌آید از پرفروش‌ها نخواهد بود و در حال حاضر با فروش یک میلیون دلاری در رتبه پانزدهم باکس‌آفیس جای گرفته است.فيلم «قمارباز» محصول کمپانی پارامونتبعد از «شكسته نشده» و «درون جنگل» فیلم‌ «قمارباز» با نقش‌آفرینی مارک والبرگ به عنوان استاد رشته ادبیات که یک زندگی مخفی به عنوان قمارباز نیز دارد، جاي دارد. «قمارباز» به کارگردانی روپرت وایت روز پنج‌شنبه با نمایش در 2478 سالن سینما مبلغ پنج میلیون دلار را کسب کرد که از انتظارها کمی بهتر بود.فيلم «چشمان بزرگ» محصول كمپاني واينستاينفیلم «چشمان بزرگ» تیم برتون با نقش‌آفرینی ایمی آدامز و کریستوف والتز هم که در 1307 سالن به نمایش درآمده است توانست 1.5 میلیون دلار به دست آورد.فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» محصول كمپاني برادران وارنراين فيلم هم که توسط کلینت ایستوود کارگردانی شده و در آن بردلی کوپر نقش کریس کایل تک‌تیرانداز ارتش ایالات متحده را بازی می‌کند در اکران محدود خود تنها در چهار سالن سینما به طور اختصاصی به نمایش درآمد و موفق شد با کسب 240 هزار دلار عنوان پرفروش‌ترین اکران محدود روز کریسمس در تاریخ را به دست بیاورد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن