تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819460409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش عراق بر شهر الرمادي مسلط شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۴۱ب.ظ)
ارتش عراق بر شهر الرمادي مسلط شد مقامات عراقي از تسلط ارتش اين کشور بر شهر الرمادي و برخي مناطق ديگر خبر دادند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، قاسم محمدي، فرمانده عمليات الانبار اعلام کرد که ارتش عراق با حمايت عشاير، بر شهر رمادي و برخي مناطق اين کشور تسلط کاملي يافته است.
بر اساس اين گزارش، همچنين نيروهاي نظامي عراق توانستند سه منطقه واقع در 80 کيلومتري جنوب تکريت يعني البوسيف و البوناصر و الجمعيه را از چنگال داعش آزاد کنند.
چهار روز پيش نيز، نيروهاي عراقي حمايت داوطلبان در عملياتي ويژه، محور غربي شهر رمادي را از دست گروه تروريستي داعش آزاد كردند. در اين عمليات 60 تروريست از جمله مسئول امنيتي داعش در منطقه بهنام علي نصره الحلبوسي به هلاکت رسيدند.
روز سه شنبه نيروهاي عراقي با پشتيباني لشكر هفتم و هوانيروز ارتش عراق ناحيه الوفاء را از دست داعش آزاد كردند و 40 داعشي را به هلاکت رساندند. روستاي "البو حنظل" در شرق منطقه بلد در استان صلا الدين نيز از دست گروه داعش آزاد شد.
نيروهاي امنيتي عراق امروز اعلام کردند که ارتش اين کشور توانست سه منطقه واقع در 80 کيلومتري جنوب تکريت يعني البوسيف و البوناصر و الجمعيه را از چنگال داعش آزاد کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن