تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت احوال حافظ هویت مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندارشهرستان رباط کریم: ثبت احوال حافظ هویت مردم است خبرگزاری پانا: فرماندار رباط کریم گفت : سازمان ثبت احوال کشور پاسدار حریم مرزهای تابعیت و حافظ هویت مردم بزرگ ایران است .
۱۳۹۳ شنبه ۶ دي ساعت 12:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، بیژن سلیمان پور با تبریک هفته ثبت احوال اظهار داشت : یکی از اصلی ترین امور حکومتی تنظیم و صدور اسناد هویتی افراد جامعه است که از این در اهمیت ثبت احوال بر همگان روشن است. وی افزود : صدور شناسنامه مکانیزه و صدور کارت هوشمند ملی که علاوه بر تصدیق هویت در فضای مجازی به عنوان زیرساخت اصلی دولت الکترونیک مورد توجه نظام اجرایی کشور بوده و نتیجه این طرح ملی، الکترونیکی شدن تمامی خدمات با مشارکت موثر دستگاه‌های اجرایی را به ارمغان خواهد آورد، نشان از تحولات چشمگیری دارد که در حوزه ثبت احوال شاهد آن هستیم. فرماندار شهرستان رباط کریم ادامه داد : رسیدن به توسعه و پیشرفت در راستای تامین رفاه شهروندان جامعه بدون برنامه ریزی از سوی تصمیم گیران و سیاست گذاران ذی ربط در بعد منطقه‌ای و ملی، امکان پذیر نیست چرا که انجام مطلوب این مهم نیازمند داشتن آمار و اطلاعات دقیق و معتبر جمعیتی و اشراف کامل بر وقایع حیاتی است. سلیمان پور خاطرنشان کرد : سازمان ثبت احوال کشور به عنوان دستگاهی حاكمیتی و یکی از متولیان تولید آمار و صدور اسناد هویتی، توانسته است در طول سال‌های اخیر با بهره‌گیری از تكنولوژی‌های پیشرفته در جهت صدور و اتقان اسناد هویتی ایرانیان و همچنین ساماندهی ثبت وقایع حیاتی، استقرار نظام جامع شناسائی ایرانیان، تحلیل و انتشار آمار و تحولات جمعیتی و سایر خدماتی که توسط این سازمان ارائه می‌شوند، شرایطی را فراهم کند تا تصمیم‌گیران حوزه اجرایی کشور نگاه جدیدی را به نقش و جایگاه تاثیر گذار این سازمان در نظام حاکمیتی داشته باشند. وی همچنین از تلاش مدیران و کارکنان اداره ثبت احوال شهرستان رباط کریم قدردانی کرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن