تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813005349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع و استقرار مخازن زرد رنگ مخصوص شن و نمک در منطقه 4


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۱۵ب.ظ)
هم زمان با آغاز فصل سرما صورت گرفت؛ توزيع و استقرار مخازن زرد رنگ مخصوص شن و نمک در منطقه 4 رئيس اداره خدمات شهري شهرداري منطقه 4 از توزيع مخازن زرد رنگ مخصوص شن و نمک در محلات 20 گانه گانه منطقه 4 خبر داد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، محسن کيارستمي، ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: با فرا رسيدن فصل سرما و احتمال غريب الوقوع بودن بارش هاي زمستاني، مخازن زرد رنگ مخصوص نگهداري شن و نمک بين محلات 20 گانه تقسيم و در سطح محدوده منطقه جانمايي شد.
رئيس اداره خدمات شهري در ادامه افزود: همزمان با آغاز فصل سرما و در ادامه آمادگي و آماده سازي سايت هاي برف روبي نواحي نه گانه منطقه 4، پخش مخازن زرد رنگ مخصوص نگهداري شن و نمک در قالب 230 جايگاه در سطح منطقه عملياتي شد.
وي ادامه داد: با توجه به برنامه ها و جانمايي هاي مشخص شده در دفترچه فني اجرايي عمليات استقرار مخازن به صورت کارشناسي انجام گرفته است تا در موقع ضروري به آساني در اختيار شهروندان قرار گيرد.
کيارستمي با اشاره به آغاز بارش برف و باران در شمال شرق تهران گفت: با توجه به پيش بيني بارش باران و برف در منطقه 4، سايت هاي برف روبي نواحي 9 گانه در آماده باش کامل به سر مي برند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن