تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه فرهنگ نماز و معارف دینی استفاده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: باید از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه فرهنگ نماز و معارف دینی استفاده شود شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان گسترش دامنه فضای مجازی در بین خانواده ها گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه فرهنگ نماز و معارف دینی استفاده شود.


به گزارش ایرنا، حجت السلام "محمدعلی نکونام" عصر دوشنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان افزود: فضا مجازی، سرنوشت ساز، جهت دهنده و تفکر ساز است و می تواند نقش ویژه ای در تبیین ارزش های اسلامی داشته باشد.
وی گفت: برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی نماز که به ابتکار استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده، زمینه تقویت گسترش معارف دینی و فرهنگ نماز را در فضای اینترنت و سایبر فراهم آورده است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بخش عمده خانواده ها و نسل جوان امروز کاربر فضای مجازی هستند و باید این فضا به گونه ای باشد که مفاهیم دینی و نماز نیز در آن حضور پررنگ داشته باشد.
حجت الاسلام نکونام افزود: باید از همه ابزارها و راهکارها برای پیاده سازی و عمق بخشی به نماز به عنوان یک واجب عینی در فضای اینترنتی استفاده شود.
مسئول ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری نیز از برگزاری چهارمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز به میزبانی چهارمحال و بختیاری خبرداد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا 20 دی ماه اعلام شده است.
حجت الاسلام "محمد کریمی" افزود: این دوره از مسابقه با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران در شهرکرد برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره از مسابقات وبلاگ نویسی در دو بخش عمومی و دانشجویی است، افزود: اختتامیه این مسابقه در اسفند ماه برگزار می شود.
کریمی خاطر نشان کرد: آثار ارسالی پیرامون موضوعاتی نظیر نماز در ادیان، آثار و برکات نماز، احکام نماز، آلبوم تصویری نماز، اشعار نماز، داستان های نماز، مقالات، شیوه های دعوت به نماز و نماز از دیدگاه علوم پزشکی پذیرفته می شوند.
وی افزود: تاکنون 4 کنگره برای برگزاری این مسابقه در شهرکرد برپا شده و کمیته برگزار کننده این مسابقه با حضور نماینده ولی فقیه در استان کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.
7360/558/686


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن