تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802759353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه آزاد و ایجاد بهترین شرایط تحصیلی برای دانشجویان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه فرهنگی؛ دانشگاه آزاد و ایجاد بهترین شرایط تحصیلی برای دانشجویان تهران- ایرنا- رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: تلاش مسئولان وکارکنان این واحد دانشگاهی ایجاد بهترین شرایط تحصیلی و آموزشی برای دانشجویان است.


به گزارش ایرنا از دانشگاه آزاد، علی عباسپور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان نمونه این واحد دانشگاهی افزود: دانشجویان به عنوان جزئی از بدنه دانشگاه می توانند با ارائه پیشنهادات و راهکارهای علمی در بهبود وضعیت دانشگاه موثر باشند.
وی اظهار کرد بعد اصلی حضور شما جوانان در دانشگاه کسب علم و دانش و فراگیری تخصص های مورد نیاز کشور برای داشتن ایران اسلامی و پیشرفته در سطح جهان و کشورهای اسلامی است.
وی ادامه داد: بعد دیگر آموزش در دانشگاه، کسب رفتارها و دیدگاه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... بواسطه حضور در محیط های دانشگاهی برای آمادگی دانشجویان برای حضور فعال و موثر در جامعه است.
عباسپور با اشاره به راه اندازی سالن های آمفی تئاتر در مرکز اسناد و کتابخانه و ساختمان ابن سینا واحد علوم و تحقیقات، ادامه داد: تلاش ها در این واحد دانشگاهی برای ارتقا سطح علمی، گسترش ارتباط با خارج از دانشگاه و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه های معتبر در حال پیگیری است.
وی تحصیل خوب و شرکت فعال در نشست های فرهنگی و اجتماعی را نشان دهنده قدرشناسی دانشجویان از انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل(ره)، پایمردی شهدا و رهبری مقام معظم رهبری دانست و اظهارداشت:دانشجویان با بهره مندی از امکانات موجود و با ارائه پیشنهادات خود می توانند در افزایش سطح اندوخته های علمی خود تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه ایران تنها نیروی مستقل و مقتدر منطقه محسوب می شود که در مقابل اقدامات غیرانسانی داعش ایستاده است، تصریح کرد:اقدامات مقتدرانه ایران در سوریه و عراق در مبارزه با داعش، و نیز کسب رتبه های علمی در جهان، موجب افتخار است.

** نشست ظرفیت های قانون اساسی در همگرایی مذهب
دومین نشست کرسی های نظریه پردازی دانشگاه مذاهب اسلامی با عنوان نشست علمی «ظرفیت های قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در همگرایی مذهبی» فردا، سه شنبه (18 آذرماه) برگزار می شود.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از دانشگاه مذاهب اسلامی در این نشست که از سوی دفتر کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره معاونت پژوهشی با همکاری ستاد سفیران تقریب دانشگاه برگزار می شود، سالار مرادی نماینده مردم سنندج، عضو فراکسیون اهل سنت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور سنندج و سید احمد حبیب نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.
در این نشست، «جایگاه امت اسلامی در قانون اساسی»، «نگاه قانون اساسی به تعامل با دیگر کشورهای اسلامی» و «احوال شخصیه و حقوق اقلیت های مذهبی در قانون اساسی» مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
نشست علمی «ظرفیت های قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در همگرایی مذهبی» هجدهم آذرماه آینده از ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن همایش شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی به نشانی تهران، خیابان فلسطین جنوبی، خیابان شهید روانمهر، پلاک 5 برگزار می شود.
فراهنگ9118 **1003** 1569


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن