تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802474608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه آزاد برای جذب دانشجویان خارجی در مرکز کردستان مشکلی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاه آزاد برای جذب دانشجویان خارجی در مرکز کردستان مشکلی ندارد سنندج - ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه برای جذب دانشجویان خارجی برای تحصیل در مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان به عنوان یک استان مرزی با پتانسیل علمی بالا مشکلی ندارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر حمید میرزاده روز شنبه در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در سنندج، افزود: نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی درخواست های مبنی بر جذب دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان ارایه کرده اند که با این درخواست موافق هستیم اما باید ساز و کارهای لازم برای این کار فراهم شود.
وی انتظارات و توقعات نمایندگان و مردم کردستان از دانشگاه آزاد را به جا دانست و گفت: ما از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه کردستان با کمال میل و اشتیاق کامل استفاده می کنیم.
او به مقایسه فعالیت دانشگاه ها در دنیا پرداخت و با بیان اینکه اکنون دانشگاه های نسل سوم به دنبال تولید ثروت و کارآفرینی هستند، افزود: این دانشگاه تنها به دنبال آموزش و پژوهش صرف نیستند و به آن اکتفا نمی کنند بلکه با ایجاد شرکت های دانش بنیان و حمایت از آن در راستای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و ایجاد ثروت تلاش می کنند.
وی به رشد و توسعه مراکز آموزش عالی در استان کردستان نیز اشاره کرد و گفت: 50 هزار دانش آموخته دانشگاهی و اشتغال به تحصیل 22 هزار دانشجو یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در استان است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به فعالیت 16 واحد رشد دانشگاه آزاد در استان کردستان نیز به عنوان یکی از برنامه های این دانشگاه برای فعالیت در حوزه دانش بنیان و ایجاد کارافرینی اشاره کرد و گفت: این واحدها می توانند زمینه ایجاد تحول در استان را فراهم نمایند.
میرزاده اظهار کرد: در صورت همکاری مسوولان استان کردستان در اختصاص زمین مورد نیاز می توانیم از امسال عملیات احداث پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد را در کردستان فراهم کنیم.
او ضرورت حیات و تداوم فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی را در ایجاد و توسعه مراکز رشد و فناوری دانست و گفت: از این طریق می توانیم به رشد و توسعه کشور نیز کمک کنیم.
میرزاده میزان اتکای دانشگاه آزاد در بحث تامین منابع مالی خود به شهریه دانشجویان را حدود 99 درصد اعلام کرد و گفت: فعالیت های خوبی در قالب ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان در راستای کاهش این اتکا تا پایان امسال به 90درصد انجام شده است.
وی وابستگی به کارهای اشتغالزا و علم و فناوری، توسعه تحصیلات تکمیلی، ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و توسعه فرهنگی را یکی از سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی دانست.
وی فارغ التحصیلان و نیروهای انسانی خلاق و نخبه را از سرمایه های دانشگاه آزاد دانست و گفت: ما از این افراد از طریق اعطای تسهیلات بانکی حمایت می کنیم.ک/3
7346/533


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن