تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803005575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجويان با ارائه پيشنهادات در بهبود وضعيت دانشگاهي سهيم شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۲ق.ظ)
دانشجويان با ارائه پيشنهادات در بهبود وضعيت دانشگاهي سهيم شوند رئيس واحد علوم و تحقيقات بابيان اين مطلب که تلاش مسئولان وکارکنان اين واحد دانشگاهي ايجاد بهترين شرايط تحصيلي و آموزشي براي دانشجويان است، افزود: دانشجويان به عنوان جزئي از بدنه دانشگاه مي توانند با ارائه پيشنهادات و راهکارهاي علمي در بهبود وضعيت دانشگاه موثر باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي عباسپور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و تجليل از دانشجويان نمونه اين واحد دانشگاهي گفت: بعد اصلي حضور شما جوانان در دانشگاه کسب علم و دانش و فراگيري تخصص هاي مورد نياز کشور براي داشتن ايران اسلامي و پيشرفته در سطح جهان و کشورهاي اسلامي است.
وي ادامه داد: بعد ديگر آموزش در دانشگاه، کسب رفتارها و ديدگاه هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و ... بواسطه حضور در محيط هاي دانشگاهي براي آمادگي دانشجويان براي حضور فعال و موثر در جامعه است.
دکتر عباسپور با اشاره به راه اندازي سالن هاي آمفي تئاتر در مرکز اسناد و کتابخانه و ساختمان ابن سينا واحد علوم و تحقيقات، ادامه داد: تلاش ها در اين واحد دانشگاهي براي ارتقا سطح علمي، گسترش ارتباط با خارج از دانشگاه و تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه هاي معتبر در حال پيگيري است.
عباسپور تحصيل خوب و شرکت فعال در نشست هاي فرهنگي و اجتماعي را نشان دهنده قدرشناسي دانشجويان از انقلاب اسلامي، رهبري امام راحل(ره)، پايمردي شهدا و رهبري مقام معظم رهبري دانست و اظهارداشت:دانشجويان با بهره مندي از امکانات موجود و با ارائه پيشنهادات خود مي توانند در افزايش سطح اندوخته هاي علمي خود تلاش کنند.
وي با اشاره اينکه ايران تنها نيروي مستقل و مقتدر منطقه محسوب مي شود که در مقابل اقدامات غيرانساني داعش ايستاده است، تصريح کرد:اقدامات مقتدرانه ايران در سوريه و عراق در مبارزه با داعش، و نيز کسب رتبه هاي علمي در جهان، موجب افتخار است.
کرم اله دانشفرد، معاون فرهنگي و اجتماعي واحد علوم و تحقيقات در اين مراسم، ضمن خيرمقدم و تبريک روز دانشجو، اين روز را متمايز از ديگر روزهاي سال دانست و گفت: نام گذاري اين روز روند اداري نداشته بلکه تجلي ويژگي هاي بارز دانشجويي در صحنه ، به عنوان نماد عقلانيت ، خودباوري و آرمانگرايي بوده است.
وي با بيان اينکه دانشجويان مبلغ روحيه ظلم ستيزي هستند، گفت: دانشگاه محل فهم درست و فرهنگ دانشجوفرهنگ پويايي و زندگي است و سپردن امور به دانشجويان، موجب دستيابي به نتايج چشمگير در ابعاد ملي مي شود.
دکتر دانشفرد بر استفاده صحيح از توان و ظرفيت فکري جامعه تاکيد و ابراز اميدواري کرد: دانشجويان امروز با داشتن ويژگي هايي در تراز انقلاب و براساس شرايط روز جامعه، در پيشرفت کشور موثر باشند.
دانشجويان قوه متفکر جامعه هستند
محمد مهدي عبدخدايي استاد دانشگاه و فعال سياسي با اشاره به اينکه دانشجويان قوه متفکر جامعه هستند گفت: اين دانشجويان بودند که متوجه سياست استعمار نوين آمريکا شدند و در برابر آن ايستادگي کردند.
دبير جمعيت فداييان اسلام نيز در اين مراسم با اشاره به اينکه اولين حرکت سياسي عليه آمريکا از دانشگاه تهران شروع شد، افزود: دانشگاه تهران در سال 1314 توسط رضاخان به منظور تربيت مديراني براي حفظ نظام سلطنتي پهلوي ايجاد شد.
وي با بيان اينکه نظام آمريکا نظامي سرمايه داري است، افزود: پس از جنگ جهاني دوم امريکا که خسارتي نديده بود، سياستي را در پيش گرفت تا براساس آن دنيا را به وابستگي اقتصادي به خود بکشاند که همان استعمار نوين است.
عبدخدايي ادامه داد: کشور آمريکا براي اجراي سياست استعمار نوين خود در کشورهاي خاورميانه اصل ترومن را بيان کرد که براساس اين اصل در ظاهر اقدام به کمک به کشورها براي توسعه مي کرد ولي در باطن به وابستگي آنها منجر مي شد.
وي با اشاره به اينکه دانشجويان قوه متفکر جامعه هستند افزود: اين دانشجويان بودند که متوجه اين سياست استعمار نوين آمريکا شدند و در برابر آن ايستادگي کردند.
دبير جمعيت فداييان اسلام ادامه داد: بعد از انقلاب اين دانشجويان بوده اند که سهم بسزايي در پيشرفت ايران اسلامي داشته اند و دشمنان انقلاب اسلامي همواره سعي دارند تا با به انحراف کشاندن شما دانشجويان مانع پيشرفت هرچه بيشتر ايران شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن