تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819532912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین رویدادهای خبری شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین رویدادهای خبری شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه تهران – ایرنا - ظریف: ایران تا آخرین لحظه برای مبارزه با افراط و ترور در کنار مردم عراق خواهد بود،ابراهیم جعفری:عراق به همکاری بیشتر ایران برای مقابله با داعش چشم دوخته است،یک فرمانده :سه هزار و 600 نقطه از سطح کشور تحت پوشش پدافند هوایی است،دریادار سیاری: جهان توانمندی ما را قبول دارد،عضوارشد انجمن وابستگان نظامی در ایران: مبارزه ایران با دزدان دریایی ارزشمند است،اژه ای: قوه قضاییه با فساد اقتصادی بدون تبعیض برخورد می کند،جان کری: ثابت شده که نگرانی درباره ایران بی اساس بوده است، مهمترین اخبار ایرنا در 12 ساعت گذشته بوده است.


اخبار خارجی
*********

***تهران ؛ ابرنا- جان کری وزیر خارجه امریکا تاکید کرد که توافق هسته ای موقت با ایران پا برجاست و ثابت شده است که نگرانی در مورد فریبکاری تهران تاکنون بی اساس بوده است.

***بلگراد-ایرنا- مجموعه عکس های «حمید رضا ملکوتی خواه» درباره آثار تاریخی و گردشگری شهر اصفهان یکشنبه شب درمرکز ملی جوانان شهر اسکوپیه پایتخت مقدونیه به نمایش گذاشته شد.

***تهران-ایرنا- دفتر "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق روز یکشنبه در بیانیه ای اعطای مصونیت این کشور به نیروهای آمریکایی در عراق را تکذیب کرد.

***تهران - ایرنا - سرکرده تروریست های داعش درشرق "بعقوبه" و چهار معاون وی درحمله جنگنده نیروی هوایی ارتش عراق به هلاکت رسیدند.

***دمشق – ایرنا – فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه با صدور بیانیه ای تاکید کرد که حمله عصر یکشنبه جنگنده های دشمن صهیونیستی به دو منطقه امن در استان ریف دمشق برای کمک به تروریست های مسلح بویژه گروه جبهه النصره بود.

اخبار داخلی
*********
***یاسوج -ایرنا-معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت که تیم مذاکره کننده هسته ای با تدبیر، عقلانیت و اقتدار طرف مقابل به ویژه آمریکا را در موضع انفعال نگه داشته است.

***ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: بیش از 70 درصد زوار و سوگواران اربعین حسینی از راه پایانه مرز بین المللی مهران در جنوب باختری ایلام راهی عراق می شوند که 90 درصد آنان را عزاداران غیربومی سراسر کشور تشکیل می دهند.

***تهران-ایرنا- بزرگداشت روز دانشجو در تالار اجتماعات دانشگاه شهید بهشتی درحالی با سخنرانی محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد که برگزارگنندگان این همایش شال های آبی رنگی را بر گردنشان آویزان کرده بودند.

***تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه با بیان اینکه برای ما مردم عراق از شیعه، سنی، کرد و عرب همه برادرانی هستند که در یک مبارزه مشترک علیه یک دشمن مشترک گام برمی دارند گفت: جمهوری اسلامی ایران به خطر خشونت و افراطی گری در عراق از روز اول پی برده بود و در کنار مردم عراق حضور داشت و تا آخر مبارزه برای مقابله با افراط و ترور در کنار مردم عراق از سنی، شیعه و کرد و عرب خواهیم بود.

***تهران- ایرنا- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواستار توجه دولت و مسوولان وزارت علوم به مطالبات جامعه دانشگاهیان از جمله رسیدگی بدون ملاحظه به بحث بورسیه های غیرقانونی و برخورد با متخلفان در این زمینه شد.

***تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب در آذرماه سال 1387 فرمودند: «جنبش دانشجویی خصلت و خاصیتش در کشور ما لااقل اینجور است که ضد استکباری، ضد سلطه، ضد دیکتاتوری و طرفدار عدالت است. 16 آذر مال دانشجوی ضد نیکسون، ضد آمریکا و ضد سلطه است.»

***تهران- ایرنا-جلسه هیأت دولت عصر یکشنبه به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد و اعضای دولت با بحث و تبادل نظر در خصوص مهم ترین مسایل و مباحث روز کشور، نحوه توزیع اعتبارات یارانه بخش مسکن را مشخص کردند.

***مشهد – ایرنا – فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: هم اکنون سه هزار و 600 نقطه در سطح کشور تحت پوشش پدافند هوایی است.

***بوشهر- ایرنا- معاون امور مجلس،حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت: 10 هتل چهار و پنج ستاره در شهرهای مختلف کشور با پیشرفت فیزیکی 70 تا 95 درصد درحال ساخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

***تهران - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشرفت های نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی قدرتمند در منطقه روز افزودن است و جهان موضع و توانمندی ما را قبول دارد.

***تهران – ایرنا- تیم ملی تکواندوی مردان ایران با پذیرش شکست مقابل میزبان جام جهانی 2014 به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد.

***تهران - ایرنا - عضو ارشد انجمن وابستگان نظامی مستقر درایران گفت: اقدامات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با دزدان دریایی در آب های آزاد ارزشمند و قابل تقدیر است.

***اهواز-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به کاهش آورد رودخانه کارون ،استان خوزستان برای اجرای طرح های توسعه ای تامین آب آشامیدنی و کشاورزی با کمبود آب مواجه است.

***ایلام - ایرنا - رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد تردد در مرز مهران زائران اربعین حسینی از مرزهای چزابه و شلمچه برای سفر به عراق استفاده کنند.

شبک **1455**1859


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن