تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819534776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه تهران – ایرنا- برگزاری مراسم روز دانشجو با حضور رییس جمهوری،توضیحات رییس کل بانک مرکزی در باره کشف فساد 12 هزار میلیارد تومانی، تکذیب حمله هوایی ایران به مواضع داعش در عراق، حمله یک رهبر کرد سوری به ترکیه و ائتلاف ضد داعش و شروع طوفانی تیم ملی تکواندوی ایران در جام جهانی از جمله مهمترین عناوین خبری 12 ساعت گذشته به شمار می رود.


**اخبار داخلی
*تهران- ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: مراسم 16 آذر، "روز دانشجو" امروز یکشنبه با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
*تهران – ایرنا - یک مقام مطلع در وزارت امور خارجه، اخبار و ادعاهای مبنی بر حمله هوایی ایران به مواضع داعش در عراق را نادرست خواند.
*زابل- ایرنا- بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور با راه اندازی کلینیک های سیار چشم پزشکی و دندانپزشکی، فعالیت خود را در روستای دولت آباد شهرستان هامون در شمال استان سیستان و بلوچستان آغاز کرد.
*تهران - ایرنا - رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که فساد 12 هزار میلیاردتومانی یکی از بانکهای کشور در سال های 1385 تا 1391 رخ داده ولی کشف آن در سال گذشته بوده است.
*ساری - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال 94 ، برمبنای تصمیم گیری شورای عالی کار است.
*تهران - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به خروج بیش از620هزار نفر از زائران حسینی از ابتدای ماه صفر، گفت: کنترل و خروج زائران در کسری از زمان پس از ارایه گذرنامه، انجام می شود.
*شیراز- ایرنا- رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر نو اندیشی، احیا گری و استفاده از ظرفیت های زمان برای نوسازی و بازآفرینی منطبق بر مبانی اساسی اسلام، پیشتاز هستند.
*شهرکرد - ایرنا - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر حمایت و کمک همه بخش ها به دولت تاکید کرد.
*تهران – ایرنا- تیم ملی تکواندوی ایران با کسب دو پیروزی متوالی مقابل ساحل عاج و کره جنوبی، شروعی طوفانی در جام جهانی مکزیک داشت.
*تهران – ایرنا - محمدرضا و فرزین خانجانی دو ملی پوش بدمینتون کشورمان که در رقابتهای بین المللی آفریقای جنوبی حضور دارند با پیروزی بر حریفان خود (در قسمت دونفره تیمی) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
*تهران – ایرنا – یک کارشناس روابط بین الملل گفت: نگاه آمریکایی ها به مسائل همواره امنیتی است و براساس فرهنگ آن ها دموکراسی جایگاهی ندارد.
*رشت - ایرنا - معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از صدور 40 مجوز آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای مهارت در کشورهای مختلف خبر داد.
*همدان - ایرنا - عضو تیم مذاکره کننده و مشاور حقوقی وزیر امور خارجه تصریح کرد: هیچکس نمی تواند ایران را به تعلیق اجباری مجبور کند.
*بندرعباس- ایرنا- همزمان با آغاز به کار نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری در هرمزگان، چهار محصول دارویی و آرایشی گیاهی ساخته شده در مرکز رشد و پارک علم و فناوری معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان رونمایی شد.

**اخبار خارجی
*اربیل-بغداد-ایرنا- یکی از رهبران کرد سوری در گفت وگو با ایرنا، به عدم واکنش به رفتارهای ترکیه در مورد کردهای سوریه انتقاد کرد و گفت: در حالی که داعش به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شده است، جای تعجب است که ائتلاف ضد داعش در خصوص ترکیه موضع روشنی اتخاذ نمی کند.
مسکو- ایرنا- سفارت ایران در روسیه اعلام کرد: به زودی یادداشت تفاهمی میان وزارتخانه های امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در زمینه تسهیل صدور روادید به امضا می رسد.
بغداد- ایرنا- نماینده پارلمان عراق، در واکنش به برخی اخبار مبنی بر حمله هوایی ایران به مواضع داعش، گفت این خبر صحت ندارد، اما اگر هم اتفاق بیفتد، حتما با هماهنگی دولت عراق و در حمایت از این کشور در جنگ علیه تروریسم است و کسی نباید ناراحت شود.
آتن- ایرنا- بر اثر درگیری که شنبه شب میان نیروهای امنیتی و تظاهر کنندگان در شهر آتن پایتخت یونان رخ داد، این شهر به میدان نبرد تبدیل شد.
تهران – ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید هجدهمین پیروزی متوالی خود در رقابت های مختلف را با هتریک کریستیانو رونالدو مقابل سلتاویگو کسب کرد.
مسکو-ایرنا- ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه بر لزوم اجرای قرارداد تحویل ناو بالگردبر به روسیه از سوی فرانسه تاکید کرد.
تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه کانادا روز شنبه گفت که کشورش قصد تبعیت از آمریکا و گسترش حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش به درون سوریه را ندارد.
لندن – ایرنا – "فیلیپ هاموند" وزیر امور خارجه انگلیس روز شنبه کشته شدن" لوک سامرز"، عکاس ـ خبرنگار آمریکایی و "پیر کورکی " معلم اهل آفریقای جنوبی توسط القاعده در یمن محکوم کرد.
مسکو-ایرنا- پتر پوروشنکو رییس جمهوری اوکراین خواستار لغو نتایج انتخابات سران مناطق دونتسک و لوهانسک شد.
شبس**1708**1613


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن