تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803117777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه تهران - ایرنا - روحانی: انقلاب اسلامی نشان داد اسلام دین سیاسی است / رییس دفتر رییس جمهور: بیشترین خواسته مردم از دولت اشتغال و تسهیلات است / وزیر اطلاعات: ایران به عنوان نماد نظام اسلامی در جهان شناخته می شود/ ترکان: نرخ سود سپرده گذاری باید کاهش یابد/ همکاریهای قضایی ایران و ترکیه در آنکارا بررسی شد/ احتمال مذاکرات صلح میان اپوزیسیون سوریه و دولت دمشق با میانجیگری روسیه/ دادگاه مصر 188 نفر را به مرگ محکوم کرد/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
**********
** گرگان – ایرنا – رییس جمهوری در جمع علما و روحانیون استان گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشان داد اسلام یک دین سیاسی است، گفت: امروز حوزه های علمیه باید برای ترویج واقعی دین اسلام تلاش کنند و این نیاز امروز ما است.
** گنبدکاووس - ایرنا- وزیر اطلاعات گفت: نظام جمهوری اسلامی امروزه از سوی جهانیان به عنوان نماد نظام اسلامی شناخته می شود و دشمنان برای اینکه از اسلام چهره موفقی در دنیا حضور نداشته باشد، بدنبال شکست ما هستند.
** بندرترکمن - گرگان - ایرنا- معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: اشتغال جوانان و کاهش نرخ بیکاری از اولویت های برنامه دولت تدبیر و امید است.
** تهران - ایرنا - جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری خواستار ایجاد فضای رقابتی در بین دستگاه های اجرایی کشور شد و گفت: نبود این فضا، فساد ایجاد می کند.
تهران - ایرنا- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی ایران دیدن می کنند.
** بندرگز، گرگان - ایرنا- مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: در شرایطی که نرخ تورم کشور به زیر 18 درصد رسیده است، نرخ سود سپرده گذاران نیز باید کاهش یابد.
** تهران - ایرنا - مشاور رییس جمهوری در امور رسانه ای اعلام کرد: دولت پیگیر اجرای طرح بیمه تکمیلی خبرنگاران است و این امر را در دستور کار قرار داده است .
** شهرکرد- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح معلم راهنما ازسال تحصیلی آینده در مدارس ابتدایی مناطق روستایی کشور اجرا می شود.
** تهران - ایرنا- معاون اروپا و آمریکای وزارت امورخارجه در دیدار با معاون وزیر خارجه ایتالیا گفت: امیدواریم با اتخاذ گام های جدی از سوی گروه 1+5 در مذاکرات هسته ای، به زودی به توافق جامع برسیم.
** تهران - ایرنا - سفیر فوق العاده و تام الاختیار جیبوتی در عربستان گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری بزرگ با تاریخ و تمدن غنی است و نقش بسیار مهمی در اتحاد جوامع اسلامی و مقابله با افراط گرایی در منطقه دارد.
** ایرنا – آنکارا – همکاری های قضایی ایران و ترکیه در سطح عالی در دیدار روز سه شنبه علی رضا بیکدلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با "علی آلکان" رئیس دیوان عالی قضایی ترکیه بحث و بررسی شد.
تهران - ایرنا - وزیر حج و اطلاع رسانی عربستان به منظور شرکت در دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی وارد تهران شد.
** تهران - ایرنا - نخستین کنفرانس بین المللی جهان عاری از خشونت و افراطی گری قرار است در روزهای 18 و 19 آذرماه جاری در تهران برگزار می شود.
** تهران - ایرنا- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی ایران دیدن می کنند.
تهران- ایرنا- آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز از سوی شورای مرکزی جامعه روحانیت به جانشینی مرحوم آیت الله مهدوی کنی انتخاب شد.
**گرگان - ایرنا - دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی که همراه با کاروان دولت تدبیر و امید در استان گلستان حضور دارد، عصر امروز سه شنبه با حضور در کلیسای حضرت مریم مقدس واقع در روستای «قرق» گرگان با ارامنه این خطه دیدار کرد.
** گرگان - ایرنا- دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان به عنوان یک کریدور مهم در بحث ارتباطات بین المللی است.
** لاهور - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی وجود رژیم صهیونیستی را اصلی ترین عامل ناامنی و مشکلات فرهنگی و سیاسی در جهان دانست و گفت: این رژیم نامشروع ریشه تروریسم، افراط گرایی و خشونت در جهان است.
** کراچی - ایرنا - ژنرال "طارق رفیق بات" فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان عصر سه شنبه در حاشیه دومین روز از نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی کراچی با اعضای هیات عالی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
** تهران - ایرنا - مرکز آمار ایران هزینه خانوار شهری را در سال 92 معادل 2 میلیون و 598 هزار و200 تومان اعلام کرد که 26.7 درصد از هزینه خانوار مربوط به هزینه های خوراکی و دخانی و 73.3 درصد مربوط به هزینه های غیرخوراکی است.
** تهران- ایرنا- معاون مرکز روزانه و توان پزشکی سازمان بهزیستی کشور گفت: در دو سال اخیر ارائه وسایل کمکی به معلولان کشور دو برابر شده است.
** شهرکرد - ایرنا - زلزله ای به بزرگی 3.7 در مقیاس درونی زمین (ریشتر) صبح امروز(چهارشنبه) شهر گهرو را در استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند.

اخبار خارجی
**********
** بیروت – ایرنا – نیروهای یک گشتی ارتش لبنان عصر سه شنبه در یک کمین عناصر وابسته به گروه های تروریستی تکفیری در تله سیل بلندی های شهرک راس بعلبک در شرق لبنان و نزدیک مرزهای سوریه گرفتار شدند.
** تهران-ایرنا- شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور برکناری وزیر دادگستری و وزیر دارایی این رژیم را صادر کرد.
** اسلام آباد - ایرنا - نخست وزیر پاکستان بنا به دعوت رسمی همتای انگلیسی خود و برای شرکت در کنفرانسی با موضوع افغانستان، عصر روز سه شنبه عازم لندن شد.
** نیویورک-ایرنا- دبیرکل سازمان ملل به مناسبت روز جهانی براندازی بردگی از رهبران کشورهای مختلف جهان خواست تا با بکارگیری تدابیری قاطع و وضع قوانین نیرومند ملی به طور جدی تری در تلاش برای ریشه کن کردن برده داری مدرن در قرن بیست و یکم مشارکت کنند.
** سلام آباد - ایرنا - مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی و امنیت ملی با تاکید بر اینکه کشورش خواستار رفع تنش ها با هند از طریق مذاکره است، گفت: از زمان روی کار آمدن دولت جدید هند، هیچ پیشرفتی در مذاکرات دو طرف حاصل نشده است.
** تهران - ایرنا - یک مقام جنبش فتح گفت که برخی جریان های سیاسی مانع تحقق آشتی ملی در فلسطین هستند.
** دهلی نو - ایرنا،"ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه روز 11 و 12 دسامبر(20 و 21 آذر) به منظور شرکت در نشست سالانه سران هند و روسیه به دهلی نو سفر می کند.
** تهران - ایرنا - آلمان روز سه شنبه از سازمان ناتو خواست که یک سامانه هشدار زودهنگام با روسیه با هدف جلوگیری از تشدید هرگونه حادثه نظامی ایجاد کند.
** اسلام آباد - ایرنا - نخست وزیر پاکستان برای انجام "مذاکراتی معنا دار و سازنده" با حزب "تحریک انصاف" و رهبر این حزب به عنوان اصلی ترین حزب سیاسی مخالفت دولت اسلام آباد، اعلام آمادگی کرد.
** مسکو- ایرنا- آلکسی پوشکوف رییس کمیسیون اموربین المللی دومای روسیه اعلام کرد: کشورهای اروپایی بر اثر سیاست های ضدروسی اتحادیه اروپا میلیاردها دلار خسارت متحمل می شوند.
** مسکو- ایرنا- معاون وزیر توسعه اقتصادی روسیه از رکود اقتصاد این کشور در سال 2015 خبر
داد.
** تهران - ایرنا - جان کری وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در اجلاس وزیران خارجه ناتو اذعان کرد که تحریم های غرب علیه روسیه موجب تغییر موضع روسیه در اوکراین نشده است.
** لندن – ایرنا - گزارش دفتر آمار ملی انگلیس در روز سه شنبه نشانگر آن است که هزینه های زندگی خانوارهای انگلیسی در سال گذشته میلادی بیش از میزان درآمد آنان بوده است.
** تهران - ایرنا - آمریکا در نظر دارد یک برنامه گزینش از میان تروریست های مشغول نبرد در سوریه برای مبارزه با داعش آغاز کند اما مقامات آمریکایی می گویند این تروریست ها برای واشنگتن شناخته شده، هستند و گزینش آنها زمان زیادی نمی برد.
** تهران- ایرنا- خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع اپوزیسیون سوریه و دولت دمشق خبر داد که دو طرف با میانجیگری روسیه به سوی دور دیگری از مذاکرات صلح گام بر می دارند.
** لندن – ایرنا- پلیس انگلیس شامگاه سه شنبه با انتشار عکس شماری از دانشجویان معترض که اخیرا در برابر پارلمان این کشور در لندن اقدام به برگزاری تظاهرات کرده بودند، خواستار کمک مردم برای شناسایی آنان شد.
** تهران- ایرنا- خبرگزاری آلمان در خبری اعلام کرد که دادگاه مصر 188 نفر را به دلیل حمله به ایستگاه پلیس در شهریورماه سال گذشته، به مرگ محکوم کرده است.
ایرانم **1004** 3404


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن